اجتماعی

تابستان امسال قطعی آب داریم؟

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گفت: علیرغم گرمای شدید، تابستان امسال قطعی آب در کشور نخواهیم داشت.

به گزارش روند بازار، امسال در تابستان قطعی آب نخواهیم داشت.

به نقل از شفقنا، اتابک جعفری روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان با بیان اینکه امسال قطعی آب در تابستان نخواهیم داشت، اظهار کرد: چنانچه قطعی آب احتمالی و موقت در برخی نقاط رخ دهد به دلیل حوادث و مشکلات شبکه آب است و در زمان کوتاهی رفع خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمام پروژه‌های آبی کشور که پیش‌تر متوقف شده بود اکنون در حال پیگیری و اجراست تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه در سال های اخیر آبرسانی با تانکر در مناطق مختلف از جمله ۷ هزار روستا انجام می گرفته است تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، پروژه تامین آب آشامیدنی پایدار و دائم به ۷هزار روستا و مناطق محروم با مشارکت سپاه پاسداران و ۳ هزار روستا با همکاری بخش خصوصی در حال انجام است و در مجموع بالغ بر ۱۰ درصد پیشرفت دارد.

وی خاطرنشان کرد: امسال در مقایسه با سال قبل ۲۶ درصد کاهش بارندگی در کشور گزارش شد و نشان می دهد که بحران خشکسالی در ایران تنها مختص یک سال نیست و ادامه دار خواهد بود.

جعفری اظهار داشت: برای گذر از این شرایط سخت باید برنامه های جامع و مدون داشته باشیم چرا که در هفت هشت سال اخیر برخی پروژه ها تعطیل شده بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا