کسب و کار

آیا برند کانسیلر در زیبایی آرایش صورت تاثیر گذار است؟

این روزها نام کانسیلر به عنوان یکی از اصلی‌ترین لوازم آرایشی در میان سایر اقلام به گوش می‌رسد.‌ برند‌های مختلفی از کانسیلر‌های ایرانی و خارجی در بازار موجود هستند و از آنجایی که تاثیر کانسیلر به شکل مستقیم بر روی پوست اعمال می‌شود، عدم کیفیت و مرغوبیت این ماده می‌تواند به سلامت پوست آسیب وارد کرده و ایجاد خسارت کند. بنابراین برند کانسیلر در زیبایی آرایش صورت اثر گذار است؛ چراکه برند‌های باکیفیت به دلیل استفاده از مواد گیاهی و ارگانیک در فرمولاسیون محصولات خود می‌توانند جنبه‌های مراقبتی و زیباسازی این نوع کانسیلر‌ها را افزایش دهند.

بهترین کانسیلر‌ها برای انواع پوست

پیش از اینکه به انتخاب و خرید کانسیلر مورد نظر خود اقدام کنید لازم است بدانید که چه نوع کانسیلری برای پوست شما گزینه مناسب محسوب می‌شود. بافت و غلظت کانسیلر تعیین کننده تناسب و تطابق آن با جنس و رنگ پوست است.

کانسیلر‌های مایع

این نوع کانسیلر‌ها برای انواع پوست کاربرد دارند اما استفاده از آن‌ها در پوست‌هایی که درجه خشکی‌شان بالا‌تر است بیشتر دیده می‌شود. کانسیلر‌های مایع دارای بافت لطیف و سبک هستند و می‌توان جهت پوشش دادن جای جوش، پنهان کردن چروک‌ها و محو کردن تیرگی‌ها از آن‌ها استفاده نمود.

شما می‌توانید کانسیلر‌های مایع با قابلیت پوشانندگی و ماندگاری بالا را در رنگ‌های مات یا براق انتخاب کرده و ضمن پوشش دادن نقص‌های صورت، زیبایی‌ها و نقاط قوت آن را برجسته کنید.

کانسیلر جامد

این نوع کانسیلر‌ها به کانسیلر‌های استیکی نیز شهرت دارند و بهترین گزینه برای پوست‌های معمولی، پوست‌های حساس و پوست‌های خشک محسوب می‌شوند. این کانسیلر‌ها مشابه رژلب‌های جامدی هستند که استفاده از آن‌ها ساده بوده و می‌توان از پوشانندگی و ماندگاری بالای آن‌ها برای انجام آرایشی حرفه‌ای‌تر بهره گرفت.

کانسیلر‌های جامد معمولا دارای مواد موم مانندی هستند که می‌توانند منافذ پوستی را مسدود نموده و سبب افزایش تعداد جوش و آکنه بر روی صورت شوند. بنابراین بهتر است به میزان استفاده از این نوع کانسیلر توجه کنید.

کانسیلر پودری

کانسیلر پودری همان کرم پودر کانسیلر‌ها هستند که جهت پوشاندن ایرادات صورت‌هایی با پوست نرمال تا خشک مورد استفاده قرار می‌گیرند. توجه داشته باشید که کانسیلر‌های پودری برای صورت‌هایی که انواع جوش و آکنده و بر روی آن‌ها دیده می‌شود چندان مناسب نیستند.

علاوه بر این پوست‌هایی که به میزان بالا خشک و شکننده هستند تحت پوشش این نوع کانسیلر‌ها خشک‌تر و شکننده‌تر خواهند شد. به همین جهت معمولا کانسیلر‌های پودری با کرم پودر ترکیب شده و سپس مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بهترین رنگ کانسیلر رولوشن

کرم کانسیلر‌ها

این نوع کانسیلر‌ها برای پوست‌های معمولی، ترکیبی، خشک و حساس بهترین انتخاب به شمار می‌آیند. در این کانسیلر‌ها رنگ دانه‌هایی مات وجود دارند که در بافتی غلیظ قرار گرفته‌اند، بنابراین کیفیت این نوع مواد بسیار بالا است.

کانسیلر رولوشن

کانسیلر‌های رولوشن غلیظ و مقرون به صرفه بوده و در ۲۴ طیف رنگی و تناژ‌های سرد، خنثی و گرم وجود دارند. بافت سبک و پوشانندگی بالای این مواد می‌تواند ایرادات پوستی مانند تیرگی‌های دور چشم را بر طرف کرده و ظاهری مات در پوست ایجاد کند. برای اینکه بهترین رنگ کانسیلر رولوشن را انتخاب کنید باید شاخصه‌های پوست خود را با ویژگی‌های هر نوع از رنگ‌های این کانسیلر تطابق دهید.

انواع کد رنگ‌های کانسیلر رولوشن

  • کد C0.5 و C2: مناسب پوست‌های بسیار روشن با پایه رنگی صورتی
  • کد C1: مناسب پوست‌های بسیار روشن با پایه رنگی طبیعی
  • کد C3: مناسب پوست‌های بسیار روشن با پایه رنگی سرد
  • کد C4: مناسب پوست‌های روشت با پایه رنگی صورتی
  • کد C5: مناسب پوست‌های روشن با پایه رنگی طلایی
  • کد C6: مناسب پوست‌های روشن تا متوسط با پایه رنگی طبیعی
  • کد C6.5: مناسب پوست‌های روشن تا متوسط با پایه رنگی زرد
  • کد C7: مناسب پوست‌های متوسط با پایه رنگی طبیعی
  • کد C8: مناسب پوست‌های متوسط با پایه رنگی گرم
  • کد C9: مناسب پوست‌های متوسط با پایه رنگی هلویی
  • کد C10: مناسب پوست‌های متوسط با پایه رنگی طلایی
  • کد C10.5: مناسب پوست‌های متوسط با پایه رنگی طلایی گرم
  • کد C11: مناسب پوست‌های متوسط تا تیره با پایه رنگی هلویی
  • کد C12: مناسب پوست‌های متوسط تا تیره با پایه رنگی طبیعی
  • کد C12.5: مناسب پوست‌های متوسط تا تیره با پایه رنگی طلایی
  • کد C13: مناسب پوست‌های تیره با پایه رنگی طلایی
  • کد C13.5: مناسب پوست‌های تیره با پایه رنگی طبیعی
  • کد C14: مناسب پوست‌های تیره با پایه رنگی سرد
  • کد C15: مناسب پوست‌های تیره با پایه رنگی قرمز
  • کد C16 و C18: مناسب پوست‌های تیره با پایه رنگی گرم
  • کد C17: مناسب پوست‌های تیره با پایه رنگی طبیعی
بهترین مدل کانسیلر لورال

کانسیلر لورال

برند لورال از مطرح‌ترین و نام آشناترین برندهای تولید کننده کانسیلر است. کانسیلر لورال اصل حالت مایع دارد و برای انواع پوست با جنس‌های مختلف مناسب است. شما می‌توانید بهترین مدل کانسیلر لورال را با قیمت مناسب از موتن رو خریداری نمایید.

پالت کانسیلر لورال مدل Infallibla Total Cover

این پالت از ۵ رنگ کانسیلر تشکیل شده است که برای پوشش کامل و یکدست سازی پوست صورت مناسب است. به واسطه استفاده از این کانسیلر می‌توان جای انواع جوش، تیرگی‌ها و ورم صورت را پوشش داده و علاوه بر کمرنگ کردن ایرادات این چنینی، نقاط قوت چهره را برجسته نمود.

انواع رنگ کرم پودر لورال

انواع رنگ کرم پودر لورال شامل موارد زیر می‌شود:

  • رنگ زرد: به عنوان زیرساز یا پرایمر سایه، جهت تثبیت رنگ سایه مورد نظر در قسمت پشت پلک و همچنین پوشش تیرگی‌ها و کبودی‌های اطراف چشم از این رنگ کانسیلر استفاده می‌شود‌.
  • رنگ سبز: این رنگ از کانسیلر لورال برای پوست‌های حساس، آسیب پذیر و مستعد التهاب و قرمزی بهترین گزینه است. به واسطه پوشش دادن پوست با این رنگ کانسیلر می‌توان رنگ قرمز و ملتهب پوست را خنثی نمود.
  • رنگ نارنجی: مناسب برای پوشش تیرگی‌ها، پف و چین و چروک پوست‌هایی با رنگ تیره و تناژ گرم.
  • رنگ بنفش:  مناسب برای پوشش زردی و رنگ پریدگی پوست‌های مات.

نتیجه گیری

انتخاب مارک و برند کانسیلر از اصلی‌ترین فاکتورهایی است که در کیفیت و کارایی محصول اثر گذاشته و میزان زیبایی آرایش را تعیین می‌کند. لذا لازم است برای پوشش دادن لکه‌ها و تیرگی‌های صورت، در هنگام خرید کانسیلر مورد نظر خود، برندی نام آشنا را انتخاب کرده و از تطابق رنگ، تناژ و بافت کانسیلر با رنگ و جنس پوست خود اطمینان حاصل کنید.

برای خرید اینترنتی کانسیلر می‌توانید خرید خود را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو که متخصص در حوزه آرایشی و بهداشتی است، انجام دهید. از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید از این فروشگاه، دارا بودن مشاوره رایگان درباره تمامی محصولات و پشتیبانی ۲۴ ساعته آن است که از روش‌های مختلف می‌توانید با این فروشگاه در تماس باشید و نظرات و انتقادات و حتی مشکلات خود را مطرح کنید. تمامی محصولات این فروشگاه اصل و اورجینال بوده و دارای ضمانت بازگشت اصالت کالا هستند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا