دانش و فناوری

تترلند از NFT هویت بصری خود رونمایی کرد

تترلند در اقدامی نوآورانه از کمپین ریبرندینگ خود در فضای رمزارزی ایران رونمایی کرد.

به گزارش روند بازار،‌ تترلند در راستای اجرای کمپین ریبرندینگ خود، در اقدامی نوآور در فضای رمزارزی ایران، هویت بصری خود را به صورت توکن غیرقابل معاوضه NFT ایجاد و رونمایی کرد.

بر اساس خبر دیجیاتو، این صرافی که به‌ عنوان یکی از مراجع تبادل رمزارز تتر در کشور شناخته می‌شود، چندی پیش به مناسبت گذار از چهارمین سال فعالیت خود، از ری‌برندینگ و آغاز کمپینی مربوط به آن خبر داده بود.

تترلند برای نخستین بار در کشور از هویت بصری جدید تترلند در قالب NFT در پلتفرم جهانی اوپن‌سی (Opensea) رونمایی کرد.

هر برند با گذشت زمان یا تغییر اهداف استراتژیک باتوجه‌ به نیازهای کاربران، دست به نوسازی خود می‌زند و رفتار تجاری‌اش را تغییر می‌دهد.

تترلند نیز که پنجمین سال ارائه خدمات خود را آغاز کرده است، در راستای ری‌برندینگ گام برداشته و طی اقدامی که در فضای رمزارزی ایران نوآورانه محسوب می‌شود، هویت بصری خود را به‌صورت توکن غیرقابل‌ معاوضه (NFT) ایجاد کرده باشد.

کدام برندها کمپین ریبرندینگ داشته‌اند؟

تاکنون هیچ برندی به‌طور رسمی و غیر‌رسمی چنین اقدامی نکرده است. حتی در میان برندهای بین‌المللی نیز به‌ جز چند برند فعال در حوزه صنعت مُد مانند برند DKNY، کمتر برندی را می‌توان در این راستا مثال زد.

کمپین ریبرندینگ تترلند، کمپینی ۳۶۰ درجه در راستای چشم‌انداز و اهداف جدید این برند است که با ماموریت تحقق اهداف پیش رو و در هماهنگی با فعالیت گسترده‌تر تترلند در آستانه ورود به پنجمین سال فعالیت رسمی‌اش آغاز شده است.

تترلند پس از ریبندینگ و رونمایی NFT هویت بصری جدید خود شعار تازه این برند را با عنوان «سادگی نهایت هوشمندی است» اعلام کرد؛ که می‌تواند در پس خود، پاسخی متناسب با خواسته‌های جدید جامعه کاربران رمزارز کشور داشته باشد.

در واقع این صرافی گامی برای ایجاد و دستیابی به هارمونی و تعادل منطبق با سطح خواسته‌های جدید جامعه رمزارز کشور برداشته است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا