اجتماعی

از تحقیق و تفحص شستا استقبال می‌کنیم / زیر بار باج‌خواهی نمی‌رویم

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در واکنش به طرح اخیر مجلس گفت: از تحقیق و تفحص شستا استقبال می‌کنیم تا شفافیت و فسادستیزی برقرار شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در واکنش به طرح اخیر مجلس گفت: از تحقیق و تفحص شستا استقبال می‌کنیم تا شفافیت و فسادستیزی برقرار شود.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به تجارت‌نیوز گفت: ما از طرح تحقیق و تفحص شستا کاملا استقبال می‌کنیم. البته تا به امروز مراجعه‌ای از طرف کسانی که موضوع را پیش کشیدند صورت نگرفته است.

موسوی ادامه داد: اما به دلیل وجود اراده‌ برای مبارزه با فساد و همچنین تقویت شفافیت از طرح تحقیق و تفحص استقبال می‌کنیم.

در تحقیق و تفحص شستا باج نمی‌دهیم!

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: آماده همکاری با نهادهای نظارتی و مجلس هستیم. اما به هیچ عنوان زیر بار فشار و باج‌خواهی نخواهیم رفت.

این مقام مسئول توضیح داد: فشار و باج خواهی در شرایط مختلف و در دوره‌های قبلی وجود داشته است. عمدتا نیز با هدف دخالت در انتصابات اتفاق افتاده اما در حال حاضر این فشارهاغ جواب نمی‌دهد.

موسوی در پایان تاکید کرد: در دولت‌های مختلف با گرایشات مختلف همیشه از این بحث‌ها شنیده شده اما در حال حاضر ما از تحقیق و تفحص شستا در جهت تقویت شفافیت در مجموعه تامین اجتماعی استقبال می‌کنیم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا