اقتصادی

تحقیق و تفحص مجلس از شرکت سرمایه‌ گذاری آتیه صبا و کفش ملی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با تحقیق و تفحص از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا و کفش ملی خبر داد.

روند بازار به نقل از ایسنا، مهدی طغیانی با اشاره به جلسه بعد از ظهر روز یکشنبه، کمیسیون‌ اقتصادی گفت: در این جلسه موضوع تقاضای تعدادی از نمایندگان برای اعمال ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی مجلس با عنوان «چرایی تاخیر چند ماهه در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز کشور» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: کمیسیون اقتصادی بعد از انجام رای‌گیری با اعمال ماده ۲۳۴ و انجام تحقیقات درباره موضوع  چرایی تاخیر چند ماهه در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز کشور موافقت کرد.

طغیانی یادآور شد: همچنین تقاضای تعدادی از نمایندگان به منظور ضرورت انجام تحقیق و تفحص از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا و کفش ملی در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا به رای‌ گذاشته شد که کمیسیون اقتصادی با انجام این تحقیق و تفحص موافقت کرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا