بورسعکس و فیلم

بشنوید | بابت اصلاح اخیر بورس بترسیم یا خوشحال باشیم؟

بورس تهران مدتی است که در حال اصلاح و درجازدن است و نوسانات شاخص باعث نگرانی برخی از سهامداران شده. اما باید بابت این نوسانات اخیر خوشحال بود یا از آن ترسید؟

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین، علیرضا کریمیان، تحلیلگر و مدرس بورس درباره نوسانات اخیر شاخص بورس گفت: اصلاح اخیر بورس باعث شده خیلی ها وحشت داشته باشند که نکند این اصلاح مثل اصلاح پارسال باشد و بازار را برای مدت طولانی نگه‌دارد. با توجه به وضعیت قیمت سهم‌ها، بعید میدانم این اصلاح قیمتی بخواهد بیشتر از این طول بکشد. 

وی افزود: این اصلاح برای این بوده که از کفی که شاخص در خردادماه ساخته بود، ۴۵ درصد رشد کرد و شاخص نیاز به اصلاح داشت. این اصلاح قیمتی جزو طبیعت بازار است که در روندهای صعودی و نزولی، کف و سقف‌های مناسب بسازد تا بتواند در ادامه به مسیر خود ادامه دهد.

کریمیان گفت: وضعیت کلی بورس همچنان صعودی است و وضعیت خوبی برای سهامداری داریم. فکر میکنم بازار تا آخر امسال به نزدیکی سقف تاریخی خودش یعنی دو میلیون و صد هزار واحد برسد و شاهد باشیم که در ابتدای سال آتی سقف تاریخی‌اش را هم بشکند.

منبع: خبرآنلاین

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا