اقتصادیعکس و فیلم

تحلیل بازار رمز ارزها

کارشناس بازار مالی گفت: یکی از شاخص‌های بسیار تاثیرگذار در حوزه تحلیل ارز‌های رمزنگاری شده، بررسی ارزش کل بازار تتر است.

به گزارش روند بازار، توکل در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما، گفت: کارشناسان براین باورند که زمانی که بازار روند نزولی پیدا می‌کند، بسیاری ارز‌های خود را می‌فروشند و تبدیل به تتر می‌کنند، در چنین مواقعی، ارزش کل بازار تتر افزایشی می‌شود، اما زمانی که احساس می‌کنند روند صعودی را طی می‌کند، تتر‌های خود را تبدیل به ارز‌های رمزنگاری شده می‌کنند.

وی افزود: نکته‌ای که باید دقت کرد این که خود تتر به تنهایی نمی‌تواند تاثیرگذار باشد، بله باید هر دو شاخص‌ها یعنی هم روند کلی بازار و هم تتر را بررسی کنیم و بعد پیش بینی کنیم که بازار به چه سمت و سویی خواهد رفت.

این کارشناس بازار مالی گفت: البته در دنیا قانون گذاری‌هایی را برای تتر انجام می‌دهند و این قانون گذاری‌ها در نهایت می‌تواند برای روند پذیرش ارز‌های رمزنگاری شده تاثیرگذار باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا