اقتصادی

اتریوم در محدوده هشدار / احتمال صعود اتر چقدر است؟

اتریوم در حالی در سطح ۳۷۹۰ دلاری معامله می‌شود که ریزش این ارز به زیر سطح ۳۷۰۰ دلاری، روند ریزشی آنرا شدیدتر خواهد کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، در ادامه معلامات امروز اتریوم به روند نزولی خود به زیر ناحیه حمایتی ۳۸۵۰ دلاری ادامه داد. در حال حاضر قیمت اتریوم بالای محدوده حمایتی ۳۷۰۰ دلاری در حال معامله است.

بعد از اینکه دومین ارز بازار رمزارزها از عبور از سطوح ۴۰۰۰ و ۴۰۵۰ دلاری ناکام ماند، اتریوم وارد فاز نزولی شد و به زیر محدوده حمایتی ۳۸۵۰ دلاری سقوط کرد.

این در حالی است که این محدوده پایین تر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته این ارز دیجیتال است. این احتمال وجود دارد که اتریوم به زیر محدوده حمایتی ۳۷۰۰ دلاری سقوط کرده و به سطح ۳۶۶۵ دلاری هم برسد. با این حال این ارز در حال تثبیت در کانال ۳۷۰۰ دلاری است. اولین مقاومت پیش‌روی این رمزارز هم نزدیک سطح ۳۸۰۰ دلاری است.

در حال حاضر محدوده قیمتی اتریوم نزدیک سطح اصلاحی فیبوناتچی ۲۳٫۶ درصدی است. بیت کوین در هفته‌های اخیر از سطح ۴۱۷۶ دلاری به کف ۳۶۶۵ دلاری هم رسید. همچنین در نمودار یک ساعته، خط روند نزولی کلیدی در نزدیکی مقاومت ۳۸۰۰ دلاری تشکیل شده است.

مقاومت اصلی بعدی نزدیک سطح ۳۹۲۰ دلاری است. این رقم نزدیک سطح اصلاحی فیبوناچی ۵۰ درصد است. رشد قیمتی این ارز بالای سطح ۳۹۲۰ دلاری می‌تواند در کوتاه مدت می‌تواند منجر به رشد پیوسته این ارز شود. در صورت عبور از این سطح، قیمت می‌تواند از مقاومت ۴۰۰۰ دلاری عبور کند. مقاومت بعدی برای اتریوم سطح ۴۱۵۰ دلاری خواهد بود.

سقوط اتریوم جدی است؟

با این حال اگر اتر نتواند از سطح مقاومتی ۳۹۲۰ دلاری عبور کند، احتمالا افت آن تداوم خواهد یافت. سطح حمایتی اول در محدوده نزولی ۳۷۰۰ دلار است که اتریوم تا شکست آن فاصله چندانی ندارد. در صورت شکست این حمایت، سطوح حمایتی بعدی ۳۶۶۰، ۳۵۵۰ و ۳۲۰۰ دلار خواهد بود.

در حال حاضر قیمت اتریوم ۳۷۹۰ دلار است و بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال منفی ۱۳ درصد بوده است. این در حالی است که حجم معاملات اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته از حدود ۲۵ میلیارد دلار به ثبت رسیده است.

این تحلیل ترجمه خبرهای خارجی است و توصیه‌ای برای خرید و فروش بر اساس آن نمی باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا