اقتصادی

اتریوم سقف‌شکنی می‌کند؟ / اتریوم ۴ هزار دلاری چقدر محتمل است؟

در حالی که بیت‌کوین در حال شکستن سقف تاریخی خود است، اتریوم برای ورود به کانال ۴۰۰۰ دلاری کار سختی پیش‌رو دارد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، در حالی که بیت‌کوین لحظه به لحظه به سقف تاریخی خود نزدیک‌تر می‌شود، اتریوم هم با تثبیت در سطح ۳۸۰۰ دلاری حالا به دنبال رسیدن به مقاومت‌های ۳۹۰۰ و ۳۹۵۰ دلاری است.

حالا اتریوم بالای محدوده ۳۸۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته خود معامله می‌شود. همچنین با تشکیل یک مثلث انقباضی مهم در محدوده مقاومتی نزدیک سطح ۳۸۲۰ دلار، حالا اتریوم به دنبال رسیدن به سطح ۳۸۸۰ دلاری است. تداوم این الگوی تکرارشونده می‌تواند اتریوم را به محدوده ۳۹۲۰ دلاری برساند.

در حال حاضر اتریوم در محدوده ۳۸۵۰ دلاری معامله می‌شود و بسیاری از کارشناسان معتقدند که ورود اتریوم به کانال ۴۰۰۰ دلاری نیاز به سقف‌شکنی بیت‌کوین دارد.

با این حال این محدوده قیمتی هنوز زیر سطح اصلاحی فیبوناتچی ۲۳٫۶ درصدی است که از کف ۳۷۴۲ دلاری آغاز شده و تا سقف ۳۹۰۰ دلاری ادامه دارد.

تحلیل تکنیکال اتریوم 28 مهر 1400

با این حال مقاومت اصلی بعدی اتریوم، سطح ۳۹۲۰ دلاری است. عبور از این سطح مقاومتی شانس ورود این ارز دیجیتال به کانال ۴۰۰۰ دلاری را به شدت افزایش می‌دهد. در صورتی که این اتفاق بیافتد، قیمت می‌تواند به سطح ۴۱۲۰ دلاری برسد.

اتریوم که با ارزش بازار ۴۵۲ میلیارد دلاری دومین ارز با ارزش بازار است، در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۷ میلیارد دلار معامله شده است. بازدهی هفتگی اتریوم اگر چه حدود ۱۰ درصد بوده ولی این ارز در شبانه‌روز گذشته تغییر چندانی نکرده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا