اقتصادی

تحلیل تکنیکال رمزارز فایل کوین

با افت ۲۰ درصدی فایل کوین در هفته گذشته، رسیدن این رمزارز به سقف قبلی و محدوده ۱۳۰ دلاری کمی دشوار شده است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بازار رمزارزها در این هفته وارد فاز ثبات شده و پس از افت چند درصدی در یک روز حالا کمی متعادل‌تر دنبال می‌شود، اما آیا رمزارزها قادر به لمس سقف قبلی خود هستند؟ فایل‌کوین که در هفته گذشته ۲۰ درصد افت قیمت داشته است آیا می‌تواند دوباره به محدوده ۱۳۰ دلاری برسد. در حال حاضر این رمزارز زیر ۱۲۰ دلار معامله می‌شود.

شکست مثلث نزولی در نمودار فایل کوین موجب شد تا این رمز ارز ۹ درصد بیشتر از خط روند پایینی افت کند، هر چند این ارز یک کندل منف تک در کف ۸۱ دلار و ۶۱ سنتی هم به ثبت رساند. با توجه به فشار فروش در بازار، صعود این رمزارز به بازپس‌گیری محدوده ۱۳۳ دلاری در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

روند نزولی سقف‌ها در اندیکاتور RSI هم نشان از تضعیف روند فایل‌کوین بعد از رالی قدرتمند صعودی از فوریه تا مارس می‌دهد. اگر RSI بتواند خط روند بالایی را بشکند، بازگشت صعودی مجددا دور از دسترس نیست.

اندیکاتور حجم تعاملی (OBV) هم نشانگر افزایش فشار فروش در دو هفته گذشته دارد. برای بازگشت صعودی، سطوح مقاومتی ۱۴۶٫۵ و ۱۶۴٫۵ دلاری باید شکسته شوند.

منبع: ambcrypto.com

این خبر ترجمه‌ای از تحلیل‌های خارجی و صرفا برای آشنایی بیشتر مخاطبان با بازار ارزهای دیجیتال است و توصیه‌ای برای خرید یا فروش آنها نمی‌باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا