اقتصادی

پیش‌بینی کوتاه مدت XRP / آیا ریپل ۱٫۵ دلاری می‌شود؟

ارز دیجیتال ریپل در معاملات امروز بالاخره توانست سقف ماه آگوست خود را بشکند و به سطح ۱٫۴۰ دلاری برسد. آیا این ارز قادر است در آینده نزدیک ۱٫۵ دلاری شود؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، ارز دیجیتال ریپل در معاملات امروز بالاخره توانست سقف ماه آگوست خود را بشکند و به سطح ۱٫۴۰ دلاری برسد. هر چند حالا این رمزارز در محدوده ۱٫۳۷ دلاری معامله می‌شود. اواسط ماه آگوست بود که ریپل به سطح ۱٫۳۶ دلاری ( بسط ۱٫۶۱۸ فیبوناتچی) رسیده بود و روند نزولی خود را آغاز کرد.

این مثلث در آغاز سپتامبر در نهایت شکسته و ریپل وارد کانال صعودی شد. در حال حاضر ریپل یک حمایت قدرتمند در سطح ۱٫۲۵ دلاری (سقف فوریه ۲۰۱۸) دارد که هفته گذشته تا این سطح پایین آمد و مجددا وارد فاز صعودی شد. پس از اینکه این ارز دیجیتال دیروز کانال ۱٫۳۰ دلاری را شکست، امروز بالاتر از سقف آگوست معامله شد.

پیش‎بینی قیمت کوتاه مدت XRP

در معاملات روزهای آتی، اولین مقاومت پیش‌روی ریپل سطح ۱٫۴۰ دلاری است. بعد از آن سطح ۱٫۵( فیبوناچی ۰٫۷۸۶) ، )۱٫۵۴ (بسط فیبوناتچی ۱٫۴۱۴) و ۱٫۶۲ (فیبو نزولی ۰٫۸۸۶) قرار دارد و اگر موفق به شکستن این سطوح شود می‌تواند تا ۱٫۷۲ دلار هم بالا رود.

پیش‎بینی قیمت کوتاه مدت XRP

از سوی دیگر سطوح حمایتی ریپل هم به ترتیب ۱٫۳۶، ۱٫۲۵ ، ۱٫۲، ۱٫۱ و یک دلار خواهد بود. شاخص مقاومت نسبی هم بار دیگر رشد داشته که نشان از افزایش ممنتوم صعودی است.

در جریان معاملات امروز، ریپل بیش از ۶ درصد رشد داشته تا بازدهی هفتگی خود را به ۲۰ درصد برساند.

این تحلیل صرفا ترجمه‌ای از تحلیلهای خارجی است و تجارت‌نیوز هیچ توصیه‌‌ای مبنی بر خرید و فروش بر اساس آن نمی‌کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا