اقتصادی

تحویل فوری واحدهای تکمیل شده مسکن پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تمام واحدهای ناقص بعد از تکمیل نواقص و رفع ایرادات بدون معطلی برای اسکان به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری مهر، خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت‌وگویی رادیویی، گفت: برخی از واحدهای پردیس نواقصی داشته که اگر نواقص مربوط به پیمانکار بوده توسط شرکت عمران تکمیل می‌شود، ولی باید درخواست انشعاب گاز، برق و آب توسط متقاضی اقدام شود. با مصوبه شورای عالی مسکن مقرر شد هزینه‌های شرکت گاز طبق روال گذشته به‌صورت تضمینی توسط عمران پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه حق انشعاب گاز از سال ۹۰ تاکنون سی برابر رشد داشته است، بیان کرد: طبق مصوبه شورای مسکن و دعوت از ۲۰ مهندس خوشنام از سازمان نظام مهندسی، مقرر شد تا مهندسان به صورت مقیم واحدهای تحویلی را طبق قیمت پایین‌تری تأیید کنند.

محبت خواه با هشدار به سوداگران مسکن پردیس، گفت: پکیج و کولر، رادیات فقط به متقاضی حقیقی اول تحویل داده می‌شود و قیمت عرصه و عیان هم به قیمت روز محاسبه خواهد شد. وام‌های ۴ تا ۷ درصدی مسکن هم به قیمت روز گرفته خواهد شد تا از ورود دلالان و معامله‌گران مسکن به این بخش جلوگیری شود.

مدیرعامل عمران شهر جدید پردیس با اشاره به شناسایی و اخطار به ۱۱۱ بنگاه غیرمجاز، تصریح کرد: ۵۷ بنگاه پلمب شده، قیمت مسکن پردیس تا ۳۰ درصد کاهش یافته که مردم باید در این خصوص همکاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای خالی به امور مالیاتی معرفی خواهند شد افزود: راهکارهای قانونی دیگری هم برای کسانی که از واحدهای خود استفاده نکنند در نظر خواهیم گرفت تا نیازمندان حقیقی از واحدها بهره‌مند شوند. متقاضیانی که از سال ۹۰ تا به حال آورده خود را تکمیل نکردند، شامل افزایش قیمت نخواهند شد؛ ولی کسانی که تنها چند قسط دادند باید به قیمت روز باقی اقساط را پرداخت کنند.

مدیرعامل عمران شهر جدید پردیس در پایان با اشاره به خروج ۲۱ پیمانکار خاطی از پروژه‌ها، گفت: تنها پیمانکارانی که از نظر فنی، مالی و اجرایی توانمندی داشته باشند حق همکاری با شرکت
عمران را خواهند داشت.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا