اجتماعی

ساختمان آلومینیوم تخلیه می‌شود؟

به گفته رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان، ساختمان آلومینیوم در تهران ایمن نیست و تاکنون چندین بار برای ایمن‌سازی این ساختمان درخواست تخلیه موقت داده شده است.

به گزارش روند بازار، رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان گفت: ساختمان آلومینیوم ایمن نیست و تاکنون چندین بار برای ایمن‌سازی این ساختمان درخواست تخلیه موقت کرده‌ایم.

بر اساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد پیرعلی افزود: موضوع عدم ایمنی در مجتمع تجاری آلومینیوم آنقدر جدی هست که برای جلوگیری از هرگونه حادثه در این ساختمان، اقدام به استقرار تیم­‌های ۲۴ ساعته آتش‌­نشانی در این مجتمع کرده‌ایم.

به گفته پیرعلی فعالیت این ساختمان در شرایط فعلی ممکن نیست و علی­رغم تمامی تذکرات و اخطارهـای داده شده نیازمند همراهی کسبـه، برای اجرای عملیات ایمن‌­سازی در این مرکز تجاری پرتردد و ناایمن هستیم.

درخواست تخلیه ساختمان آلومینیوم

بر همین اساس بنیاد مستضعفان، به‌دنبال چند مرحله مکاتبات قبلی با دادستانی تهران، این بار درخواست جدی خود را برای توقف موقت فعالیت این مجتمع تجاری داده است.

هدف از این درخواست حفاظت از جان کسبه و همچنین شهروندان مراجعه‌کننده به این مجتمع تجاری پرتردد است که در قلب پایتخت قرار دارد.

این اقدام باید با همراهی دستگاه قضائی و به‌کارگیری کارشناسان خبره حوزه ایمنی، عملیات ایمن‌­سازی این ساختمان قدیمی پایتخت پیش از هرگونه خطر و حادثه با سرعت انجام شود.

انتظار می‌رود کسبه این مجتمع تجاری با درک مخاطرات احتمالی در شرایط فعلی، همراهی لازم را برای شروع ایمن سازی «آلومینیوم» تا اتمام عملیات ایمنی آن داشته باشند.

بنیاد مستضعفان از سال ۹۶ طی مکاتباتی با شهرداری منطقه و شورای کسبه آلومینیوم، بارها تاکید بر ایمن‌سازی این ساختمان داشته است.

امروز لیستی از ۱۲۹ ساختمان ناایمن تهران منتشر شد که در بین اسامی ساختمان آلومینیوم نیز دیده می‌شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا