سیاسی

ترامپ: ظرف ۴ هفته با ایران به توافق می رسم

رئیس جمهور آمریکا در محفل خصوصی با حامیان انتخاباتی خود اعلام کرده که اگر در انتخابات ماه نوامبر پیروز شود ظرف چهار هفته با ایران به توافق می رسد.

روند بازار – به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت اپ (app.com)، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در جمع خصوصی حامیان خود در شهر «لانگ برنچ» ایالت نیوجرسی اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات آتی، ظرف چهار هفته به توافقی با ایران دست می‌یابد.

تارنمای اپ (app.com) وابسته به روزنامه یو اس ای تودی، در ادامه می‌نویسد: گردهمایی دیروز در منزل یکی از حامیان ترامپ که به تازگی در پی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ فوت کرده بود، برگزار شد و هر کدام از شرکت‌کنندگان از ۵ هزار و ۶۰۰ دلار تا ۲۵۰ هزار دلار به ستاد ترامپ کمک کرده و فرصت یافتند تا با بهره‌گیری از این مهمانی خصوصی با وی عکس انداخته و در میزگردی با او شرکت کنند.

در فیلمی که رسانه «جوئیش اینسایدر» از این مهمانی منتشر کرد، ترامپ به حامیان خود وعده داد که در صورت پیروزی در انتخابات سوم نوامبر ظرف یک ماه به توافقی با ایران دست یابد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا