ورزش

تراکتور تنها تیم بدون شکست ایرانی

تیم فوتبال تراکتور تبریز تنها تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیاست که هنوز طعم شکست را نچشیده است.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس دوشنبه شب از ایران مقابل الوحده امارات تن به شکست یک بر صفر داد، اما همچنان با ۱۲ امتیاز در صدر جدول گروه E مسابقات قرار دارد. اما این شکست باعث شد تا تراکتور از تبریز که در گروه B حاضر است، تنها تیم بدون شکست ایرانی در پایان روز پنجم این مسابقات باشد. این در حالی است که فولاد خوزستان با پذیرفتن ۲ شکست، بیشترین باخت را در بین تیم‌های ایرانی تحمل کرده است.

شاگردان رسول خطیبی که جز یک بازی در سایر دیدارهای خود مقابل حریفان متوقف شده‌اند، تنها توانسته‌اند نیروی هوایی عراق را در اولین شب از دور برگشت مرحله گروهی با یک گل شکست دهند که این تک پیروزی آنها تا اینجای کار است.

تراکتور همراه با پرسپولیس با ۳ گل خورده در ۵ بازی، بهترین عملکرد را در فاز دفاعی داشتند و فولاد با ۵ گل در ۵ بازی بعد از آنهاست. استقلال هم با دریافت ۸ گل در ۴ بازی، ضعیف‌ترین تیم ایرانی به لحاظ رفتارهای دفاعی است.

در فاز تهاجمی نیز استقلال علیرغم یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیم‌ها همچنان با ۱۳ گل زده دارای بهترین عملکرد است و بعد از آبی‌پوشان نیز پرسپولیس با ۱۰ گل در ۵ بازی و تراکتور با ۵ گل در ۵ بازی در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند. فولاد خوزستان با ۳ گل در ۵ بازی ضعیف‌ترین عملکرد را در رفتارهای تهاجمی دارد.

بهترین گلزن تیم‌های ایرانی نیز شیخ دیاباته از استقلال با ۴ گل زده است و پس از او نیز فرشید اسماعیلی به همراه مهدی قایدی از استقلال و شهریار مغانلو از پرسپولیس با ۳ گل زده قرار دارند.

مهدی ترابی هافبک میانی تیم پرسپولیس هم با ۳ پاس گل، گل‌سازترین بازیکن ایرانی است و بعد از او ارسلان مطهری به همراه فرشید اسماعیلی از استقلال هر یک با ۲ پاس گل قرار دارند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا