کسب و کار

ترفند های موثر رونق کسب و کار

صاحبان مشاغل و کسب و کارهای مختلف، هر چقدر هم که موفق و با تجربه باشند باز هم دنبال راه هایی برای افزایش و رونق بخشیدن به کسب و کارشان هستند.

تولید تجهیزات پزشکی

باید بدانید که شرایط اخذ مجوز تولید تجهیزات پزشکی به این صورت است که ابتدا باید مراحل صدور مجوز طی شود این مراحل شامل ثبت شرکت در اداره‌ کل تجهیزات پزشکی است یعنی این‌ که شرکتی که تجهیز کرده‌اید باید شناسنامه ‌دار بوده و مورد تأیید اداره ‌ی کل تجهیزات پزشکی باشد سپس باید کد تجهیزات پزشکی را تعیین کنید و نوع آنها را مشخص کنید.

تجهیزات پزشکی دست دوم

شرایط و مراحلی که افراد برای اخذ مجوز تجهیزات پزشکی دست دوم انجام می دهند با شرایط و مراحل دریافت مجور برای خرید و فروش تجهیزات بیمارستانی نو کاملا متفاوت بوده و نیازمند مدارک مختلف می باشد، البته برخی از مراحل و مدارک دارای اشتراکاتی نیز هستند و در هرصورت نیاز به انجام این مراحل می باشد.

تجهیزات پزشکی دست دوم

تجهیزات پزشکی گران قیمت

در متن فوق اندکی با این لوازم اشنا شدید در ادامه متن به بررسی عوامل تاثیرگذار در تجهیزات پزشکی گران قیمت خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.
این محصولات به سه بخش تقسیم می شوند ادوات و لوازم مورد نیاز برای بازسازی، جراحی و عصبی از این رو هر یک از این ابزار دارای قیمت متفاوتی خواهند بود.

تجهیزات پزشکی گران قیمت

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا