ورزش

ترکیب تیم ملی ایران برای دیدار با کره جنوبی کامل شد

با اضافه شدن بخش پایانی لژیونرهای فوتبال ایران، ترکیب تیم ملی کشورمان برای دیدار با کره جنوبی کامل شد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت ۱۵:۳۰ فردا پنجشنبه در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شهر سئول به مصاف هم خواهند رفت. صعود ایران و کره جنوبی از گروه A این مسابقات در قاره آسیا به جام جهانی از قبل قطعی شده است اما این دیدار هنوز حساسیت‌های خاص خودش را دارد.

سامان قدوس، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش به ویروس کرونا مبتلا شدند و در بازی با کره جنوبی غایب هستند اما سایر لژیونرها مشکلی برای دیدار با کره ندارند و تست آنها بعد از ورود به سئول منفی اعلام شد.

سایت فدراسیون فوتبال در این خصوص نوشت: «صبح امروز به وقت محلی، ۶ لژیونر فوتبال کشورمان که در قرنطینه بودند، با پاسخ منفی تست کرونا، توانستند به جمع ملی پوشان در هتل میفیلد سئول بپیوندند.

میلاد محمدی، سردار آزمون، علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، صادق محرمی و احسان حاج صفی امروز به تیم اضافه شدند تا آماده حضور در مسابقه فردا برابر کره جنوبی شوند. بر این اساس تمرین امروز تیم ملی با حضور تمامی نفرات در سئول انجام خواهد شد.»

البته صادق محرمی برای بازی با کره جنوبی محروم است و نمی تواند ایران را در این دیدار همراهی کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا