ورزش

ترکیب تیم ملی ایران در برابر امارات مشخص شد!

امروز دوازدهم بهمن ماه مسابقه فوتبال ایران و امارات در ساعت ۱۸ برگزار می‌شود. اما ترکیب تیم ملی ایران در مقابل تیم امارات چگونه است و کدام بازیکنان به زمین می‌روند؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، در مسابقه فوتبال امروز ایران و امارات امیر عابدزاده، حسین کنعانی زادگان، صادق محرمی، میلاد محمدی، امید نورافکن، سعید عزت اللهی، وحید امیری، علی قلی زاده، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی در زمبن حضور دارند.

مسابقه ایران و امارات امروز دوازدهم بهمن ماه در ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

مسابقه ایران و امارات امروز در حالی برگزار می‌شود که ایران در مسابقه پیشین خود در مقابل عراق به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه پیدا کرد. حالا تیم ملی ایران در هشتمین دیدار خود برای صدرنشین ماندن از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی مقابل تیم‌ملی امارات بازی می‌کنند.

هفته هشتم مقدماتی جام جهانی در آسیا در حالی برگزار می‌شود که تکلیف یک سهمیه صعود هفته گذشته روشن شد و احتمال دارد امروز صعود کره جنوبی هم قطعی شود. شاگردان پائولو در صورتی که سوریه را شکست دهند، بی توجه به نتیجه بازی ایران و امارات، راهی جام جهانی خواهند شد.

اولین بازی امروز از ساعت ۱۳:۴۰ بین تیم‌های ژاپن و عربستان سعودی برگزار شد که جنگ صدرنشینی گروه B نیز محسوب می‌شود. در عین حال استرالیا منتظر لغزش این دو تیم خواهد بود تا با شکست عمان به موقعیت صعود مستقیم بازگردد.

در گروه B در صورتی که عربستان در دیدار دشوار خارج از خانه، شاگردان هاجیمه موریاسو را شکست دهد، ۲۲ امتیازی خواهد شد و با از دست دادن امتیاز توسط استرالیا، صعودش را قطعی می‌کند که البته احتمال رخ دادن چنین پیشامدی چندان زیاد نیست.

برنامه مسابقات گروه A
ایران و امارات ساعت ۱۸

لبنان – عراق ۱۵:۳۰

سوریه – کره جنوبی ۱۷:۳۰

جدول گروه

ایران ۱۹ امتیاز

کره جنوبی ۱۷ امتیاز

امارات ۹ امتیاز

لبنان ۵ امتیاز

عراق ۴ امتیاز

سوریه ۲ امتیاز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا