ورزش

تساوی استقلال مقابل صنعت نفت

تیم فوتبال استقلال هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با تساوی مقابل صنعت نفت آبادان پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: بازی تیم استقلال و صنعت نفت حساس‌ترین بازی هفته پنجم 

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و با تساوی یک – یک متوقف شد. 

شاگردان محمود فکری با این تساوی ۸ امتیازی شدند و به رده سوم رفت. نفتی‌ها نیز با همین امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفتند. 

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد نادری (۸۸ – محمد دانشگر)، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، سیداحمد موسوی، فرشید باقری، آرش رضاوند (۶۹ – میلیچ)، مهدی مهدی‌پور، داریوش شجاعیان (۷۷ – سجاد آقایی)، مهدی قایدی (۸۸ –  فردین رابط) و ارسلان مطهری.

ترکیب صنعت نفت: حامد فلاح‌زاده، حسین ساکی، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه، عبدالله ناصری، امید حامدی‌فر (۵۶ – محمدرضا غبیشاوی)، محمود مطلق‌زاده، حسن بیت‌سعید (۸۷ – علی آل‌کثیر)، طالب ریکانی، سیدفاخر طهامی (۵۶ – احمد شریعت‌زاده)و رضا خالقی‌فر.

داور: حسن اکرمی

نیمه اول
دقیقه ۴۰: در حالی که بازی سرد و بی‌روح بود، پاس خوبی به محمد نادری رسید و این بازیکن می‌توانست گلزنی کند، اما توپ او را حامد فلاح‌زاده در اختیار گرفت.

دقیقه ۲+۴۵: داریوش شجاعیان به دلیل خطا روی عبدالله ناصری با کارت زرد جریمه شد.

نیمه دوم
دقیقه ۵۰: محمد نادری با پاسی خوب مهدی قایدی را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد که ضربه این بازیکن را حامد فلاح‌زاده ناقص دفع کرد. در ادامه احمد موسوی موفق شد دروازه صنعت نفت را باز کند. 

دقیقه ۶۲: مهدی قایدی در محوطه جریمه نفت سرنگون شد، اما داور به دلیل تمارض به او کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۶۵: شوت طالب ریکانی در چهارچوب دروازه نبود و پس از برخورد به مدافعان استقلال به کرنر رفت. 

دقیقه ۶۷: ضربه داریوش شجاعیان در محوطه جریمه در چارچوب نبود. در ادامه اشتباه بازیکنان نفت باعث شد که توپ به ارسلان مطهری برسد که این بازیکن از موقعیت بدست آمده استفاده نکرد و توپ او را مدافعان نفت گرفتند. 

دقیقه ۶۸: نفت صاحب موقعیت خوبی شد و طالب ریکانی می‌توانست به گل برسد، اما ضربه او را نیز مدافعان استقلال به کرنر فرستادند. ضربه کرنر را نیز خطرناک بود که ضربه سر محمد طیبی را رشید مظاهری گرفت. 

دقیقه ۷۴: ضربه ایستگاهی نفت به ریکانی رسید و این بازیکن توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما کمک داور تصمیم پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد. این تصمیم باعث اعتراض شدید نیمکت نفت شد. 

دقیقه ۷۷: مهدی قایدی در موقعیت تک به تک با فلاح‌زاده بود که دروازه‌بان نفت توپ را از منطقه خطر دور کرد. 

دقیقه ۸۲: ضربه کرنر بازیکن صنعت نفت را محمد طیبی به راحتی وارد دروازه استقلال کرد. 

دقیقه ۸۵: توپ در محوطه جریمه نفت به دست بازیکن این تیم خورد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در ادامه نفتی‌ها صاحب ضد حمله شدند و توپ به ریکانی رسید که باز هم این بازیکن نتوانست دروازه استقلال را باز کند. 

دقیقه ۸۹: ضربه کرنر استقلال را محمد دانشگر تعویضی با سر زد که فلاح‌زاده آن را راهی کرنر کرد. 

دقیقه ۹۰: محمدحسین مرادمند و علی آل‌کثیر به دلیل درگیری با یکدیگر از داور کارت زرد گرفتند. 

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا