کسب و کار

تشک طبی خوشخواب

یکی از کالاهای مهم خواب که ارتباط مستقیم با حفظ سلامتی شما دارد، تشک است. اگر در خرید تشک به عنوان یکی از عوامل محیطی که در میزان خواب شما تاثیر دارد دقت لازم را نداشته باشید طبعاً احساس بدی خواهید داشت اگر این میزان از عمر خود را در بستری سخت و ناراحت سپری کنید.

برند های مختلفی در زمینه تولید کالای خواب فعالیت دارند که برند خوشخواب از برند های محبوب است. شما در این مطلب با تشک خوشخواب طبی و فنر منفصل خوشخواب بیشتر آشنا می‌شوید.

خوابی آرام با تشک طبی خوشخواب

قبل از هر چیز بهتر است تعریفی از تشک طبی داشته باشیم تا دید شما نسبت به این کالا وسیع‌تر شود. این محصول برای حفاظت از مفاصل بدن تولید و به بازار عرضه شده ‌اند. اغلب این محصولات از اسفنج، یونولیت یا فوم ساخته می‌ شوند. قیمت این کالای خواب به نوع مواد به کار رفته در تولید آن بستگی دارد. در بازار برندهای زیادی در تولید این محصول فعالیت دارند که تشک خوشخواب طبی بسیار محبوب است. در ادامه با آن بیشتر آشنا می‌شوید.

تشک خوشخواب طبی

یکی از مدل های محبوب خوشخواب، تشک‌ طبی فنری آن است که در بازار نیز شناخته شده و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب محبوبیت خاصی پیدا کرده است. از ویژگی‌های این محصولات می‌توان به ضد تعریق، ضد آلرژی و خاصیت تنفس سلولی اشاره کرد. به چند ویژگی مهم این محصولات نیز در زیر اشاره می‌کنیم.

دریچه تهویه هوا

برخی از افراد که تعریق بسیار زیادی دارند، می‌توانند از این تشک خوشخواب که دریچه تهویه هوا دارد، بهره ببرند. برای رفع اختلال خواب به خاطر بوی عرق این محصول گزینه مناسبی است.

سفتی مناسب

اگر به فکر سلامتی ستون فقرات کمر خود هستید، قبل از خرید باید نسبت به سفتی تشک توجه خاصی داشته باشید. بسیاری از افراد به دلیل استفاده از محصولات نامرغوب با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند. شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی خوشخواب محصول موردنظر را برای خود و خانواده‌تان تهیه کنید و از راهنمایی‌های افراد باتجربه بهره‌مند شوید.

مقاومت

شاید شما نیز از محصولاتی که تنها با چند مرتبه برخورد با آب مقاومت خود را از دست داده‌اند، استفاده  کرده‌اید. مقاومت تشک را نیز باید در نظر گرفت. مدل طبی از مقاومت بسیار بالایی در برابر فرسودگی در برخورد با آب برخوردار است.

تشک فنری منفصل

تشک طبی خوشخواب

با توجه به تفاوت سلیقه‌ها تشک خوشخواب برای افراد مختلف، می‌‎تواند گزینه متفاوتی باشد. تشک خوشخواب فنری مدلی قدیمی است که به دو دسته متصل و منفصل تقسیم می‌شود. مدل متصل که در گذشته از آن زیاد استفاده می‌شد، این روزها جای خود را به مدل منفصل داده است.

توجه داشته باشید که تشک خوشخواب منفصل به دلیل آنتی باکتریال بودن، هیچ حساسیتی برای افراد ایجاد نمی‌کند. فنرها در این مدل درون پاکت گذاشته می‌شوند و با افزایش فنر کیفیت محصول بیشتر می‌شود.

جمع بندی

کالای خواب یکی از نیازهای اساسی انسان است تا در ساعاتی که می‌خوابد، آرامش کامل داشته باشد. با پیشرفت تکنولوژی صنعت تولید تشک و کالای خواب نیز پیشرفت چشمگیری داشته است. در این مطلب شما با تشک طبی و فنری منفصل خوشخواب آشنا شدید. برای خرید این محصولات لازم است به مرجع معتبری نظیر مجموعه کالای خواب رویان مراجعه کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا