سیاسی

تصمیم انتقام از اسرائیل گرفته شده و اجرا خواهد شد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را نشانه استیصال صهیونیست‌ها دانست و گفت: ملت ایران مطمئن باشد اقدامی پشیمان‌کننده در انتظار این رژیم است.

به گزارش روند بازار، محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با حضور در جمع راهپیمایان روز قدس در تهران، با اشاره به جنایت‌های گسترده  صهیونیستها در غزه و نیز حمله جنگنده‌های ارتش این رژیم به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق که به شهادت سردار زاهدی و تعدادی از فرماندهان و اعضای سپاه در سوریه انجامید، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در یک باتلاق بزرگ گرفتار شده که برای نجات خود از آن دست به هر جنایتی می‌زند.

رضایی افزود: شکست مفتضحانه ارتش اسرائیل چه در دفاع از خود و چه در آزادسازی اسرایش او را به شدت بحران‌زده کرده و آبرو و حیثیت نظامی‌ آنها از دست رفته است.

وی ادامه داد: هرآنچه رژیم صهیونیستی در طول این سالها با تبلیغات برای خود جمع کرده بود، بر باد رفته و آنها برای برگرداندن حیثت از دست رفته‌شان به هر اقدامی دست می‌زنند تا از باتلاق بیرون بیایند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را تابلویی از استیصال صهیونیست‌ها دانست که تمام خطوط قرمز بین‌المللی را زیر پا گذاشته و تاکید کرد: ملت ایران مطمئن باشد اقدامی پشیمان‌کننده در انتظار رژیم صهیونیستی است.

منبع
خبرگزاری تسنیم

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا