اجتماعی

تعداد قربانیان کرونا به زیر ۹۰ نفر رسید

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با فوت ۸۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد قربانیان کرونا به زیر ۹۰ نفر رسید.

روند بازار به نقل از ایرنا نوشت: سیما سادات لاری روز چهارشنبه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۱۷ دی ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۶ هزار و ۲۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و ۶۰۳ نفر بستری شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۴۰ هزار و ۵۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۷۸۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون هفت میلیون و ۹۳۹ هزار و ۶۳۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۴ شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، ۴۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۴۰۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا