اقتصادی

افزایش تعرفه خدمات تلفن ثابت

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با صدور مصوبه جدیدی، تعرفه خدمات تلفن ثابت را در دفاتر پیشخوان دولت افزایش داده است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) سقف تعرفه خدمات تلفن ثابت را در دفاتر پیشخوان خدمات دولتی و بخش غیر عمومی غیر دولتی حوزه ICT، افزایش داده است.

این مصوبه همچنین شامل تعرفه خدماتی مانند صدور قبض، وصل خط پس از پرداخت بدهی، ثبت‌نام خط حقیقی، کشف مزاحمت تلفنی، اعتراض مشترک به صورت‌حساب و چاپ ریز مکالمات می‌شود.

پاسخی به گلایه‌های دفاتر پیشخوان

با توجه به گلایه‌های که همیشه صاحبان دفاتر پیشخوان از عدم افزایش تعرفه داشتند، رگولاتوری تصمیم گرفت این مساله را حل کند. بر اساس مصوبه تازه رگولاتوری، تعرفه‌های ارائه خدمات تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی ICT روستایی افزایش یافته است.

پیش از این، خدمات تلفن ثابت براساس تعرفه‌ای که مربوط به بیش از هفت سال قبل بود، ارائه می‌شد و تمامی خدمات، قیمت واحد داشتند اما پس از ابلاغ این مصوبه، ثبت‌نام خط، تغییر نام خط و تغییر مکان تلفن ثابت برای مشترکان حقوقی و حقیقی با دو تعرفه مجزا انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا