اقتصادی

تعویض مخزن CNG برای این خودروها رایگان شد

محسن جوهری گفت: طبق مصوبه شورای اقتصاد قرار است تعویض مخزن CNG تاکسی‌های دوگانه‌سوز به صورت رایگان انجام شود.

به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن جوهری گفت: ما در رابطه با موضوع استانداردسازی و ارتقا ایمنی تجهیزات جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی بالاترین استاندارد‌های دنیا را رعایت می‌کنیم.

او گفت: همچنین وضعیت تجهیزات سی‌ان‌جی به نحوه‌ای است که مخازن و سایر قسمت‌های جایگاه و حتی انجام آزمون هیدرو استاتیک کپسول‌های آتش نشانی هر ساله از طرف شرکت‌های همکار سازمان ملی استاندارد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و همچنین تست‌هایی که انجام می‌شود به بالاترین سطح قرار دارد.

اخبار مرتبط

تعویض رایگان مخزن CNG

جوهری گفت: از لحاظ ارتقا ایمنی بالاترین سطح در جایگاه‌های سی‌ان‌جی داریم، اما در حوزه ایمنی خودرو‌های دوگانه سوز مشکلات زیادی وجود دارد.

به گفته او، بر اساس آخرین ویرایش مصوبه شورای اقتصاد تصمیمات خوبی گرفته شده که بر اساس این مصوبه قرار است تعویض مخزن CNG تاکسی‌ها به صورت رایگان باشد که این اقدام تاثیر بسیار خوبی در افزایش ایمنی خودرو‌های دوگانه سوز دارد و امیدواریم برای سایر خودرو‌ها نیز اجرایی شود.

او گفت: همچنین براساس این مصوبه ۵۰ تجهیز رایگان سی‌ان‌جی برای احداث جایگاه‌های استان سیستان و بلوچستان تامین خواهد شد که این اقدام نیز باعث کاهش مشکلات مردم استان سیستان و بلوچستان خواهد شد و مزیت استفاده از سوخت سی‌ان‌جی در استان‌های مرزی این است که سی‌ان‌جی امکان قاچاق ندارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا