اقتصادیعکس و فیلم

تعیین قیمت خودرو با وزارت صمت نیست

وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره قیمت خودرو‌های مونتاژی گفت: ما تعیین قیمت نمی‌کنیم، خودرو‌ها بر اساس قواعدی تعیین قیمت می‌شوند.

به گزارش روند بازار، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مصاحبه با صدا و سیما، افزود: شورای رقابت زیر نظر وزارت صمت نیست، اما نماینده‌ای از ما در شورای رقابت عضو است.

وزیر صمت گفت: تلاش می‌کنیم کیفیت و استاندارد‌ها را بهبود ببخشیم و تعهدات را عملیاتی کنیم.

علی آبادی با بیان اینکه کشور در حال حاضر به سمت اقتصاد بازار حرکت می‌کند گفت: وقتی در اقتصاد بازار، تنوع و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا برقرار شود همه چیز به خودی خود تنظیم می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه هم اکنون در ناترازی قرار داریم گفت: این ناترازی موجب شده تا در مواردی دخالت کنیم امیدورایم این ناترازی‌ها به نحوی حل شود که دیگر به دخالت وزارت صمت نیاز نباشد.

علی آبادی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا به سمت کاهش قیمت‌ها خواهیم رفت؟ گفت: اگر همه به هم کمک کنیم این اتفاق خواهد افتاد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا