سیاسی

دولت چه تغییراتی در ماه‌های آینده می‌دهد؟

معاون رئیس جمهور گفت: دولت برنامه‌های راهبردی اساسی در حوزه داخلی و خارجی در دست اجرا دارد که مردم به زودی شاهد اثرات مثبت این اقدامات خواهند بود.

به گزارش روند بازار، دولت چه تغییراتی در ماه‌های آینده می‌دهد؟

به نقل از ایسنا، سید محمد حسینی با همراهی استاندار گیلان رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت دیدار و گفتگو کرد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور در این دیدار با تشریح اهداف سفر خود به گیلان گفت: استان گیلان دارای شخصیت های برجسته دینی، علمی و فرهنگی و فرهیختگان و نخبگان بسیاری است و ظرفیت ها و قابلیت های فراوانی در توسعه همه جانبه دارد که باید مورد توجه مسئولان به نفع مردم و رضایت خداوند قرار گیرد.

وی افزود: دولت با تمام توان در حال کار و تلاش برای ارتقای سطح معیشت مردم است که باید به خوبی به اطلاع جامعه برسد.

حسینی گفت: دولت برنامه های راهبردی اساسی در حوزه داخلی و خارجی در دست اجرا دارد که قطعا مردم به زودی شاهد اثرات مثبت این اقدامات خواهند بود.

رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از اقدامات جهادی و انقلابی دولت سیزدهم که مورد تایید مقام معظم رهبری است، گفت: آنانی که چه در داخل و چه خارج کشور، مردم را ناامید می‌کنند و موجب مایوس شدن جوانان می شوند، دشمن ایران اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: لازم است اقدامات ارزشمند و شجاعانه دولت سیزدهم در بخش های مختلف به نحو شایسته به مردم اطلاع رسانی شود.

امام جمعه رشت همچنین اقدامات استاندار گیلان و هم‌آوایی و همدلی مسئولان استانی را مطلوب دانست و افزود: باید برای ارائه خدمات ارزنده ای به مردم تلاش مضاعف شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا