اقتصادی

تغییر ساعات اداری ۲۰ استان طی دو روز آینده

آرش کردی مدیرعامل توانیر از تغییر ساعات اداری ۲۰ استان کشور طی دو روز آینده خبر داد. مزایای این طرح چیست و چه تاثیرات مثبتی دارد؟

به گزارش روند بازار، مدیرعامل توانیر گفت: طبق مصوبه دولت، اختیار تغییر ساعات اداری به استانداران داده شده و تاکنون، در ۱۰ استان کشور که گرمسیر هستند، اجرایی شده است.

به نقل از برنا، آرش کردی، مدیرعامل توانیر گفت: طبق مصوبه دولت، اختیار تغییر ساعات اداری به استانداران داده شده و تاکنون، در ۱۰ استان کشور که گرمسیر هستند، اجرایی شده است. وی افزود: تغییر ساعات به شکلی است که ادارات قبل از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه تعطیل شوند

وی افزود: تغییر ساعات به شکلی است که ادارات قبل از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه تعطیل شوند تا در دوره اوج مصرف که از ساعات ۱۳ یا ۱۴ آغاز می‌شود، ادارات تعطیل شده باشند.

مدیرعامل توانیر گفت: این طرح سبب تناسب بخشی به وضعیت ترافیک هم خواهد شد که مصوبات اولیه آن در ۱۰ استان دیگر نیز تهیه شده و احتمالا طی فردا و پس فردا، تعداد استان‌هایی که باید تغییر ساعات بخش اداری را داشته باشند، به ۲۰ استان می‌رسد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا