اجتماعی

تغییر ساعت محدودیت شبانه طی دهه اول محرم در قزوین به ۲۳:۳۰

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا از تغییر ساعت محدودیت شبانه در دهه نخست محرم به ۲۳:۳۰ خبر داد.

روند بازار – منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز مراسم عزاداری در ماه محرم اظهار کرد: با تصویب ستاد کرونا ساعت محدودیت‌های شبانه از ۲۲ به ۲۳:۳۰ دقیقه تغییر کرد.

وی افزود: این تغییر در راستای تسهیل عزاداری برای مردم انجام شده و امیدواریم مردم آن را به معنای ساده انگاری و جدی نگرفتن کرونا حساب نکنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر از شهروندان را بر اثر ابتلاء به ویروس کووید ۱۹ از دست داده‌ایم.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۷۸۶ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند عنوان کرد: جدی نگرفتن پروتکل‌های بهداشتی علت اصلی شیوع ویروس است.

حبیبی در پایان تصریح کرد: در شرایط فعلی امیدواریم هیئت‌های عزاداری و عزاداران سالار شهیدان همچون سال گذشته همراهی لازم را در رعایت پروتکل‌ها داشته باشند تا همچون سال گذشته شاهد پیک شدید دیگری نباشیم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا