اجتماعی

کارمندان کدام استان از ساعت ۶:۳۰ سرکار می‌روند؟

ساعت کار دستگاه های اجرایی خراسان شمالی از ١۶ خردادماه جاری تا اطلاع ثانوی به ساعت ۶ و ٣٠ دقیقه تا ١٣ و ٣٠ دقیقه تغییر می‌کند.

به گزارش روند بازار، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به ورود جبهه هوای گرم به کشور و رشد فزاینده مصرف برق در ایام پیش رو، پیش‌بینی می‌شود که تراز تولید و مصرف به طور منفی در کشور باشد و مصرف از تولید پیشی بگیرد.

علیرضا صبوری ادامه داد: با توجه به مصوبه هیئت دولت و جلسه کارگروه مدیریت تقاضا و مصرف انرژی به ریاست استاندار خراسان شمالی، مقرر شد با هدف مدیریت بهینه مصرف برق در استان و به حداقل رساندن خاموشی مشترکین خانگی با رویکرد مدیریت مصرف، از ١۶ خردادماه جاری ساعت کاری دستگاه های اجرایی استان از ۶ و ٣٠ دقیقه تا ١٣ و دقیقه تا اطلاع ثانوی تغییر می کند.

وی متذکر شد: با توجه به روندی که در سنوات قبل وجود داشت پیش‌بینی می‌شود با این اقدام حدود ١٠ مگاوات کاهش مصرف را در استان شاهد باشیم.

صبوری خاطر نشان کرد: با این اقدام و روند کاهش مصرف، امیدواریم سقف مجاز مصرف را که شرکت توانیر مشخص کرده است، در بخش دستگاه های اجرایی، صنایع و چاه‌های کشاورزی رعایت کنیم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا