کسب و کار

تغییر نگرش موجب تغییر زندگی و ثروتمندی شما می شود

همیشه در زندگی اگر نگرش منفی داشته باشید اتفاقات منفی را به خود جذب می کنید و اگر نگرش مثبتی داشته باشید اتفاقات مثبت به سوی زندگی شما جذب می شوند، پس اگر فرد منفی نگری هستید باید نگرش خود را عوض کنید تا بتوانید با شروع فعالیتی جدید و نگرشی مثبت اتفاقات مثبتی را جذب کنید و با تلاش هایتان در این مسیر به پول و ثروت برسید، در این راستا می توانید در حیطه برنج های مختلفی فعالیت کنید که در زیر به گوشه ای از آن ها اشاره شده است.

برنج شیرودی

یکی از مهم ترین مسائلی که در هنگام خرید برنج به آن توجه می شود، خوشپخت بودن است همان گونه که در قسمت قبل بیان شد، برنج شیرودی از بهترین نمونه های برنج خوشپخت ایرانی است واز ارقام پر محصول برنجهای شمال کشور به شمار می رود.

حال ممکن است، این سوال پیش آید که برنج شمال خوشپخت چیست و یا برنج شیرودی چه ویژگیهایی دارد که در زمره برنجهای خوشپخت قرار می گیرد؟ جهت پاسخ به سوال مطرح شده باید گفت که به طور کلی مهم ترین مشخصه برنج خوشپخت این است

که به خوبی ری می کند و دانه های آن به هم نمی چسبند یا به عبارت دیگر دانه های برنج پخته شده، حالت کشیده دارند و جدا از هم به نظر می رسند، همچنین برنج خوب پس از پخت نرم، لذیذ و زود هضم است.

علاوه بر آنچه در بالا بیان شد، برنج شیرودی به راحتی و طی مدت زمان کوتاهی پخته می شود.

برنج گلستان

این محصول قدیمی ترین غلات شناخته شده برای بشر است و در سراسر جهان به روشهای متنوعی استفاده می شود، خواص مفید برنج گلستان برای بدن نیز شناخته شده است، در واقع برنج عنبربو به دلیل قابلیت هضم بالا و توانایی آن در تنظیم فلور روده شناخته شده است.

برنج عنبربو خاصیت سم زدایی، ملین و طراوت بخشی دارد، به عنوان یک غلات بدون گلوتن، می تواند بدون هیچ مشکلی حتی برای افرادی که نسبت به این پروتئین تحمل ندارند مصرف کنند.

نشاسته موجود در برنج عنبربو آن را به راحتی قابل هضم و جذب می کند، این نوع برنج معده را خسته نمی کند و برای کسانی که بعد از غذا از خواب آلودگی رنج می برند ایده آل است، برای دانستن سایر ویژگی و خواص این برنج شگفت انگیز برای سلامتی و درمان بیماریهای موجود در بدن با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

برنج گلستان

برنج شمال

از ویژگی‌ های مهم برنج شمال این است که هنگام پخت اصلاً به هم نمی چسبند و هم چنین به دلیل بافت نرمی که دارند احتیاج به روغن کم تری می باشد و به همین دلیل می توان گفت بسیار سالم هستند.

برای پخت این برنج ها به بهترین شکل بهتر است قبل از پخت آن ها برنج ها را به مدت چند ساعت در داخل آب گرم و نمک خیسانده بشوند تا برنج پختی کاملاً خوب داشته باشند و هم چنین در زمان کوتاهی پخت آن انجام شود و حین پخت آن ها در مصرف گاز و زمان به خوبی صرفه جویی می شود و هم چنین پس از پخت دانه های برنج به صورت کاملا جدا گانه هستند و اصلاً به هم چسبیده نمی باشند.

برنج شمال و برخی برنج های دیگر که در کشور ما تولید می گردند کاملاً ارگانیک می باشند و در تولید آن ها از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است و به همین دلیل بسیار سالم می باشند و استفاده از آن ها هیچ گونه آسیبی برای سلامتی بدن به همراه نخواهد داشت.

برنج شمال

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا