کسب و کار

تفاوت بادی اسپلش و اسپری بدن چیست؟

امروزه با گستردگی جوامع فعالیت های روزمره ماهم رو به افزایش است و ما دائما در حال انجام کارهای روزانه مانند مدرسه ،دانشگاه ،محل کار و یا حتی دعوت به یک دورهمی دوستانه و یا یک مجلس خانوادگی هستیم و همه ی اینها مستلزم استفاده از یک رایحه ماندگارو منحصر به فرد برای دلنشینی لحظه هایتان است .

شما برای تکمیل یک استایل منحصر برای هر محیطی قطعا نیازمند یک رایحه خوشبو هستید که این رایحه میتواند از دسته ی ادکلن ها و یا بادی اسپلش و اسپری بدن باشد.

این انتخاب برعهده ی خود شماست که میتوانید براساس نوع فعالیت و سلیقه و از همه مهم تر به کاربرد آن ها توجه کنید و انتخابی جذاب و دلنشین داشته باشید . در ادامه به کاربرد و تفاوت  بادی اسپلش ها و اسپری بدن در نوع فعالیتشان میپردازیم .

بادی اسپلش چیست ؟

بادی اسپلش ها از ترکیب آب ،الکل ،روغن و عطرهای طبیعی تشکیل شده است .

بادی اسپلش ها خوشبوکننده بدن شما هستند و همان طور که همیشه لباس هایتان براثر اسپری عطر و ادکلن خوشبو است میتوانید این خاصیت را بر روی پوست بدنتان ایجاد کنید . بادی اسپلش ها معمولا بعد از استحمام روی پوست بدن اسپری میشود و بسیار رایحه های متنوع و خوشبویی دارد . این خوشبو کننده قطعا برای اتمام یک روز کاری سخت و یا انجام فعالیت های ورزشی میتوانند بهترین گزینه باشد و هم بدن شما را خوشبو و هم آب رسانی پوست شمارا انجام میدهد.

تفاوت بادی اسپلش و اسپری بدن

اسپری بدن چیست؟

اسپری های بدن معمولا در دو دسته ضد تعریق و خوشبو کننده قرار دارند . اسپری بدن از ترکیب آب ،الکل و سایر ترکیبات شیمیایی تشکیل شده است .

اسپری های خوشبو کننده صرفا در جهت خوشبو شدن استفاده میشود اما از تعریق شما جلوگیری نمیکند ولی اسپری های ضد تعریق برای جلوگیری از تعریق زیاد و رفع بوی نامطبوع است .

اسپری بدن هزینه کمتری نسبت به عطر و ادکلن دارد و دارای حجم بیشتری هم هستند .

اسپری های خوشبو کننده و ضد تعریق دارای رایحه های متنوع و خوشبو هستند که هرکدام مختص به نوع فعالیت شما هستند .

تفاوت بادی اسپلش و اسپری بدن

تفاوت بادی اسپلش و اسپری بدن چیست ؟

همان طورکه توضیح دادیم بادی اسپلش از ترکیب آب ،روغن ،الکل و عطرهای طبیعی تشکیل شده و اسپری بدن از آب ،الکل و ترکیبات شیمیایی است پس استفاده از بادی اسپلش ها به دلیل ترکیبات طبیعی و آب ، الکل میتواند موجب شادابی پوست شما بشود اما اسپری بدن فاقد این ترکیبات و حتی میتواند منجرب خشکی پوست هم بشود .

بادی اسپلش ها را نمیتوان روی لباس اسپری کرد و به علت ترکیبات طبیعی ،روغن و آب مناسب استفاده روی پوست است اما اسپری های خوشبو کننده مناسب اسپری روی لباس است فقط به این نکته توجه بفرمایید که اسپری ضد تعریق نباشد چون این نوع اسپری مناسب پوست شماست .

در ساخت اسپری از  گازی استفاده میکنند که در زمان استفاده کردن مقدار زیادی روی پوست و لباس شما اسپری بشود و اسپری ها خیلی زود خشک میشوند اما بادی اسپلش ها به دلیل ترکیبات طبیعی در زمان اسپری کردن روی پوست مدت زمان بیشتری را برای خشک شدن بر روی پوست  اختصاص میدهد .

بادی اسپلش ها به نسبت اسپری ها ماندگاری طولانی مدت و بیشتری دارد اما بادی اسپلش ها در مقایسه با عطر و ادکلن ماندگاری کمتری دارند و روزانه در ساعت های متفاوت باید تمدید بشوند.

و از دیگر فرق بادی اسپلش ها و اسپری بدن در تفاوت قیمت است

شما برای خرید یک بادی اسپلش قطعا هزینه بیشتری به نسبت اسپری ها مپردازید البته این تفاوت قیمت چندان زیاد نبوده و بر اساس حجم و برند متغییر است .

اسپری بدن و یا بادی اسپلش ها کدام بهتر است ؟

شاید این سوال برای شما پیش بیایید که استفاده از اسپری بدن بهتر است یا بادی اسپلش ها ؟

پاسخ به این سوال به نوع سلیقه و شرایط شما بستگی دارد .

اگر بدن شما بیش اندازه تعریق دارد و این مسئله موجب آزار شما شده میتوانید از اسپری ضد تعریق استفاده کنید  ولی ممکن است برای یکسری از افراد  ترکیبات اسپری که از الکل و گاز تشکیل شده است حساسیت زا باشد که برای این افراد استفاده از بادی اسپلش ها توصیه میشود و بادی اسپلش ها خاصیت خوشبو کنندگی دارند و ضدتعریق نیستند ولی به دلیل ترکیبات ارگانیک و طبیعی اصلا حساسیت زا و آلژیک نیستند.

پس در نتیجه اگر شما تعریق زیادی دارید از اسپری ضد تعریق استفاده کنید واگر پوستی حساس و لطیف دارید به شما بادی اسپلش هارا توصیه میکنیم .

تفاوت بادی اسپلش و اسپری ضد تعریق چیست ؟

اسپری های ضد تعریق از اصلی ترین ترکیباتش میتوان نمک های فلزی و آلومینیوم را نام برد که سبب رفع تعریق بدن میشود .

این ترکیبات مانند یک لایه محافظتی عمل میکند و موجب بسته شدن منافذ تعریق پوست میشود به همین دلیل تعریق بدن به صورت مدت زمان معینی کاهش میابد . همین امرباعث میشود که لباس هایتان دیگر خراب نشود  و لکه های زرد رنگ ایجاد نمیشود ولی بادی اسپلش ها ترکیبات طبیعی دارند و روی پوست اسپری و خاصیت آب رسانی و خوشبوکنندگی دارند و به هیچ عنوان قابلیت ضد تعریق ندارند .

سخن پایانی

گستردگی انواع عطر و ادکلن ها ، بادی اسپلش ها و اسپری بدن انتخاب را برای افراد بسیار سخت کرده است ولی اسپری بدن و بادی اسپلش ها بیشترین کاربرد را دارند که در این مقاله به صورت کامل تمامی شباهت ها و تفاوت ها را بررسی کردیم .

شما میتوانید برای خرید انواع بادی اسپلش ها و اسپری بدن با رایحه های متنوع و کیفیت مطمئن به سایت خط بو مراجعه بفرمایید .

رایحه های خوشبو زندگی را از ما هدیه بگیرید .

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا