بورس

تصمیم‌گیری شورای عالی بورس برای تقسیم سود سهام عدالت

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، از تصمیم شورای عالی بورس برای تقسیم سود سهام عدالت خبر داد و گفت: پیشنهاد تقسیم سود توسط سپرده گذاری مرکزی را باید در شورای عالی بورس پیشنهاد دهیم و در صورت تصویب، سود امسال از طریق سپرده‌گذاری مرکزی به سهامداران عدالت پرداخت می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از بااقتصاد، مجید عشقی، افزود: مقرر شد تا پیشنهادات نهایی پس از اخذ مجوز از طریق شواری عالی بورس به شرکت‌ها ابلاغ شود که در یکی دو ماه آینده این کار انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: در مورد شرکت‌های استانی باید تصمیم‌گیری شود. بسته کامل سهام عدالت شامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت، شرکت‌های غیر بورسی‌ و موضوعاتی شامل فروش سهام و دیگر موارد در دست تهیه است و جلسات آن برگزار می‌شود و امیدوارم به جمع‌بندی برسیم.

به گفته رییس سازمان بورس، سود شرکت‌های ۳۶ گانه از سبد سهام عدالت دریافت و به‌ طور مستقیم و غیرمستقیم به وکالت از شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی پرداخت می‌شود، اما درباره ترکیب هیات مدیره و مجامع این شرکت‌ها باید تصمیم‌گیری شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا