اقتصادی

تمدید محدودیت‌های کرونایی تهران تا ۲ آبان

استاندار تهران گفت: تمام محدودیت‌های ابلاغی در هفته گذشته از روز یکشنبه ۲۷ مهر تا دوم آبان ماه در استان تهران به قوت خود باقی است.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، انوشیروان محسنی بندپی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: تمام محدودیت‌های ابلاغی در هفته گذشته از روز یکشنبه ۲۷ تا پایان هفته جاری در استان تهران به قوت خود باقی است.

وی افزود: در خصوص برگزاری کلاس‌ها در مدارس، دانشگاه‌ها و سایر آموزشگاه‌ها تاکید بر آموزش‌های غیر حضوری و بهره‌گیری از فضای مجازی است.

استاندار تهران ادامه داد: همچنان استفاده از ماسک از درب منازل برای شهروندان در استان تهران ضروری و الزامی است.

وی عدم برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی، ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه‌ها و چایخانه‌ها، باغ وحش و شهر بازی‌ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی و همچنین عدم برگزاری نماز جمعه را مورد تاکید قرار داد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا