کسب و کار

تن ماهی باطری جذب ثروتم را شارژ کرد!

هرگز تصورش را نمی کردم که روزی فرا برسد که با فعالیت در یک حوزه همچون تن ماهی بتوانم ثروت زیادی را کسب نمایم. این حوزه برایم بسیار سودمند بود و توانستم با تلاش و پشتکار موفقیت های چشمگیر و مستمری را برای خودم رقم بزنم. در ادامه شما را با انواع تن ماهی بیشتر آشنا می کنم، همراه من باشید.

تن ماهی

امروزه یکی از وعده های غذایی بسیار پرطرفدار و یک روز خوب را برای شخص می سازد تن ماهی است که با روغن زیتون در حجمهای ۲۰۰ گرمی است.

در وعده هایی که به عنوان فست فود صرف می شود می توان از کنسرو تن ماهی نام برد که در عناوین مختلفی چون شیلانه نام برد که به شایستگی جای خود را در میان مخاطبان پیدا کند.

در اشاره به وعده های غذایی که  وجود دارد تن ماهی پالتی تون از نمونه برندهایی است که مانند بقیه بخوبی توانسته است جای بگیرد.

در اشاره به غذاهای آماده ای که وجود دارد تن ماهی چیرو هم از نمونه هایی است که می توان به ان اشاره کرد.

این شرکت نزدیک به ۱۷ سال است که دراین حرفه فعالیت دارد و توانسته کنسروی در قالب تن ماهی روانه بازار کند.

تن ماهی فلفلی

غذاهای آماده کنسروی مانند تن ماهی فلفلی یکی از همیشگی ترین همراهان مطبخهای خانواده های ایرانی است.

این ترکیب غذایی، مفید و ارزان و حاوی عناصر مهم پروتئینی است و در چند سال اخیر توانسته بخوبی جای گیرد.

این ماده غذایی بنوعی طراحی شده است که پس از تهیه فاسد نشود و عمر بالایی را داشته باشد ضمن اینکه برخی مواد نگهدارنده که در ان بکار گرفته می شود باعث این امر می گردد.

ماهی تن، ماهی است که در تنوعهای متفاوتی وجود دارد و غالب آنها به‌ طورکلی مجموعه ای بی نظیر از انواع پروتئینها، کلسیمها و دیگر عناصری است که مکملهای خوبی برای سلامت بدن انسان هستند و البته که چربی موجود در این تن نیز از کالری کمی برخوردار است.

در اشاره به این که استفاده از وعده های غذایی آماده ای که بوده است. می توان به این اشاره کرد ماهی که از رودخانه یا از دریا صید می شد را خشک و آمیخته به نمک می کردند که عمر بالایی را داشته باشد.

تن ماهی فلفلی

تن ماهی لادن

این ماده غذایی سرشار از مواد مغذی و مفید است در برندهای مختلفی چون تن ماهی لادن، دونارسی و غیره در بازار یافت می شود.

در تنوعهای غذایی که درقالب غذای اماده موجود شده است انواع تن ماهیها و کنسروها در نامهای متفاوتی چون سانتین و کنسرو ماهی شیلانه وغیره وجود دارد که عموما استفاده می گردد.

در اشاره به پیشرفت تکنولوژی و البته دیجیتالی شدن روزمرگی امروزه استفاده از غذاهای فست فودی چون تن ماهی بریس انهم با برند شالیتون امری بدیهی و ملزوم شده است.

در مورد وعده های مفیدی که می تواند کاملا مغذی و مستمر ثمر باشد می تواند از تنوع تن ماهی هایی نظیر فرس نام برد که مغذی و کاربردی هستند.

یکی از بارزترین تمایزها در انتخاب یک تن ماهی میزان حجم ان است که با توجه به پاسخگو بودن نیازتان می تواند انتخابهایی را داشته باشید، در وزنهای ۳۰۰ گرمی ۲۰۰ گرمی و حتی۱۰۰ گرمی نیز هست.

تن ماهی لادن

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا