اجتماعی

تهران تا ساعاتی دیگر طوفانی می‌شود

رئیس مرکز عملیات سازمان مدیریت بحران تهران گفت: تاساعاتی دیگر و به دنبال احتمال طوفان در پایتخت احتمال شکست درختان وجود دارد. شهروندان از ترددهای غیرضرور پرهیز کنند.

به گزارش روند بازار به نقل از  خبرگزاری مهر، پدرام قودجانی در گفتگوی زنده با شبکه خبر با اشاره به صادر شدن هشدار سطح نارنجی در تهران اظهار کرد: احتمال وزش باد شدید، طوفان در تهران وجود دارد. لذا از شهروندان خواهشمندیم از توقف در کنار سازه‌های موقت، درختان و سایر اجسام متحرک خودداری کنند.

رئیس مرکز عملیات سازمان مدیریت بحران تهران ادامه داد: در طوفان روز گذشته سرعت باد ۱۱۷ کیلومتر در ساعت بود که این گزارش در مرکز فرودگاه مهرآباد اعلام شد اما امروز احتمال می‌رود این سرعت کمتر و نسبت آن حدوداً ۸۰ کیلومتر در ساعت باشد.

قودجانی در ادامه گفت: شهروندان باید آگاهی داشته باشند که شکست درختان، کاهش سطح کیفیت هوا و سقوط اجسام از ارتفاع را در پیش داریم، لذا مراقب خطرات پیش رو باشند.

رئیس مرکز عملیات سازمان مدیریت بحران تهران افزود: روز گذشته طوفان بخش‌هایی از غرب، جنوب و مرکز تهران را در برگرفت و امروز نیز همین نقاط تحت‌الشعاع طوفان قرار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: هشدار سطح نارنجی به معنای لزوم احتیاط برای مواجهه با خطرات پیش روست که در همین راستا توفان حوالی عصر و شب بخش‌هایی از مناطق مذکور در فوق را در بر خواهد گرفت.

قودجانی با اشاره به طوفان پیش رو در تهران گفت: احتمال می‌رود عصر فردا پنجشنبه نیز شاهد بروز چنین شرایطی در تهران باشیم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا