اجتماعی

تهران فردا برفی می شود؟ | کاهش ۵ درجه ای دمای هوا در روز شنبه

اداره کل هواشناسی استان تهران درباره وضعیت هوای پایتخت در روز شنبه، سوم دی ۱۴۰۱ پیش‌بینی خود را صادر کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرنگار همشهری آنلاین، آسمان شهر تهران در روز شنبه، سوم دی ۱۴۰۱، ابری و مه آلود همراه با بارش باران و در بعضی ساعت‌ها وزش باد و احتمال بارش برف پیش بینی شده است. در شب نیز آسمان ابری و مه آلود همراه با بارش باران در بعضی ساعت‌ها وزش باد و احتمال بارش برف پیش بینی می شود.

دمای هوا نیز در شهر تهران طی روز تا ۵ درجه سانتی گراد کاهش می یابد و در شب به ۲ درجه می رسد.

در آبعلی آسمان ابری و مه آلود همراه با بارش برف و گاهی کولاک، در اسلامشهر ابری و مه آلود همراه با بارش باران در بعضی ساعت‌ها بارش برف و وزش باد شدید، در بهارستان و پاکدشت ابری و مه آلود همراه با بارش باران در بعضی ساعت‌ها بارش برف و وزش باد شدید پیش بینی شده است.

در پردیس نیز هوا ابری و مه آلود همراه با بارش باران و برف گاهی کولاک برف، پیشوا ابری و مه آلود همراه با بارش باران در بعضی ساعت‌ها بارش برف و وزش باد شدید، در دماوند ابری و مه آلود همراه با بارش برف و گاهی کولاک برف، رباط کریم و ری ابری و مه آلود همراه با بارش باران در بعضی ساعت‌ها بارش برف و وزش باد شدید خواهد بود.

هوای شمیرانات و شهریار ابری و مه آلود همراه با بارش باران و برف گاهی وزش باد شدید، فیروزکوه ابری و مه آلود همراه با بارش برف گاهی کولاک برف، قدس ابری و مه آلود همراه با بارش باران در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و احتمال بارش برف، لواسان ابری و مه آلود همراه با بارش باران و برف گاهی وزش باد شدید پیش بینی شده است.

دمای هوا در فیروزکوه به ۹ درجه زیر صفر، آبعلی به ۶ درجه زیر صفر، رباط کریم به منفی دو، دماوند به منفی چهار، شمیرانات به منفی یک درجه می رسد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا