اجتماعی

تهران ۴ درجه خنک‌تر می‌شود

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش ۴ درجه‌ای دما در تهران خبر داد و گفت: اواخر هفته سامانه بارشی شمال غرب کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش روند بازار به نقل از دانشجو، با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوایی کشور طی هفته جاری اظهار کرد: طی هفته گذشته در برخی مناطق نوار شمالی کشور بارش‌هایی را داشتیم که این بارش‌ها در هفته جاری در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ادامه دارد.

وی افزود: در سایر مناطق کشور تا آخر هفته پدیده خاصی نداریم تنها برای جنوب کرمان و رشته کوه البرز در استان مازندران بارش‌های رگباری پیش‌بینی شده است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا یادآور شد: اواخر هفته جاری سامانه بارشی در شمال غرب کشور فعال است و شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اردبیل را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

ضیائیان با اشاره به کاهش دما در نیمه شمالی کشور گفت: دما در این مناطق دو تا ۵ درجه کاهش یافت.

وی در خصوص وضعیت آب و هوای تهران نیز افزود: حداکثر دمای امروز پایتخت ۳۵ تا ۳۶ درجه است که فردا با کاهش حدود ۴ درجه‌ای به ۳۲ درجه خواهد رسید.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا همچنین تاکید کرد: بعد از کاهش دما در نوار شمالی مقداری افزایش دما داریم و مجددا از چهارشنبه کاهش دما در این مناطق آغاز می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا