کسب و کار

تور نوروز ۱۴۰۲ نوید گشت بهترین انتخاب برای تعطیلات نوروز

وقتی مردم به من می گویند از بانکوک متنفرند و کارهای زیادی برای انجام دادن در آنجا پیدا نمی کنند، کاملاً درک می کنم. این یک شهر عشق / نفرت است که اکثر مردم هنگام ورود آن را دوست ندارند. حال به جای آن می توانید تور فرانسه را انتخاب کنید یا تور نوروز ۱۴۰۲ را برگزینید. اگر هم از بانکوک خوشتان می آید، پیشنهاد ما تور بانکوک است. با ما همراه باشید.

تور فرانسه

طبیعت زیبا نیز موجب جاذبه های بیشتر تور فرانسه می شود. روستاهای سرسبز با آب و هوای خوش، مناظر چشم نواز و مناطق ساحلی این کشور نیز می تواند بر خاطره ساز شدن این سفر کمک شایانی کند. به طور کلی هر کس با هر سلیقه و موقعیتی می تواند از سفر خود به این کشور نهایت لذت و استفاده را داشته باشد. از نکات سفر به پاریس این است که “نه” گفتن را یاد بگیرید. داشتن یک برنامه پر از چیزهای جالب برای دیدن و انجام دادن اشکالی ندارد، اما اگر فقط به خاطر اینکه به سراغ چیز بعدی در لیست بروید، آن را با عجله انجام دهید؟

این قطعا یکی از بزرگترین پشیمانی های سفر در بین مسافران بین المللی است. آنها به پاریس می آیند، چیزهای خارق العاده زیادی می بینند، اما در نهایت، احساس عمومی این است که اگر آنها فقط نیمی از چیزها را انتخاب می کردند، خیلی بیشتر در مورد شهر، به ویژه در مورد زندگی محلی کشف می کردند. خیلی بهتر است که به خود اجازه دهید با جریان حرکت کنید و ببینید که این جریان شما را به کجا می برد. بسیاری از بهترین خاطرات سفر ما از «بله» گفتن ما به انجام ندادن آنچه که برنامه ریزی کرده بودیم به وجود آمده است.

تور نوروز 1402 نوید گشت بهترین انتخاب برای تعطیلات نوروز

تور نوروز ۱۴۰۲

تور نوروزی ۱۴۰۲ یکی از تورهای دلچسبی است که می تواند حس خوشی را در شما به وجود بیاورد. جشن بهاری ژاپن برای همه.تماشای شکوفه های گیلاس در پارک موراماتسو فقط برای بزرگسالان نیست. تجهیزات زمین بازی برای بچه ها و فضای زیادی برای پیک نیک در زیر درختان شکوفه های گیلاس وجود دارد. بسیاری از خانواده‌ها به هنگام شروع ماه آوریل، از این پارک بازدید می‌کنند.

مکان های جذاب ژاپن شامل قلعه ها، پارک های ملی و دهکده های تاریخی است. این مکان‌ها از پارک ملی شیرتوکو در جزیره شمالی هوکایدو، مجموعه‌های معبد کیوتو، نارا و نیککو در مرکز قرار دارند، و قلعه‌های رنگارنگ اوکیناوا- جنوبی‌ترین مجموعه جزایر کشور- را شامل می‌شود.

موضوع طبیعت در سراسر این سایت ها غالب است. از جزایر اوگاساوارا با اکوسیستم های منحصر به فرد خود دیدن کنید. معدن نقره Iwami Ginzan در اعماق کوه ها یا مکان های مقدس و مسیرهای زیارتی قرار دارد که از طریق رشته کوه Kii در غرب ژاپن می گذرد.

اگر به دنبال مکانی می‌گردید که کمی در دسترس‌تر و نه کمتر جذاب‌تر باشد، به زیارتگاه شناور Itsukushima در استان هیروشیما، قلعه اصلی Himeji-jo در استان هیوگو یا سقف‌های کاهگلی شیب‌دار روستاهای تاریخی شیکاراوا سفر کنید. برو و گوکایاما. ساختار استخوانی بنای یادبود صلح هیروشیما به عنوان نمادی از صلح و همچنین یادآوری آشکار یک عمل ظالمانه است و بر فراز همه آنها نمادین ترین مکان است که برای قرن ها منبع الهام بوده است.

تور نوروز 1402 نوید گشت بهترین انتخاب برای تعطیلات نوروز

تور بانکوک

تور بانکوک دو ویژگی دارد. ارزان و لوکس بودن. از آنجایی که بانکوک پرطرفدارترین شهر توریستی جهان است، رقابت بالایی برای جذب گردشگران و مسافران وجود دارد، جایی که می توانید مجلل ترین هتل ها و امکانات را با ارزان ترین قیمت تجربه کنید. اولین جایی که در بانکوک باید از آن بازدید کنید، کاخ بزرگ (کاخ سلطنتی) و وات فو در همسایگی آن است که مدرسه معروف بودا دراز کشیده و ماساژ است. خانواده سلطنتی در کاخ زندگی نمی‌کنند (این کاخ فقط برای فعالیت‌های رسمی دولتی استفاده می‌شود) و نمی‌توانید به هیچ یک از ساختمان‌ها بروید، اما سرگردانی در محوطه‌ها و معابد باز ارزش دیدن را دارد. زیباست و هنر معماری آن شگفت انگیز است. اول صبح بروید تا از شلوغی دوری کنید.

پس از آن، در خیابان به وات فو و بودای دراز کشیده معروف (و همچنین بودای طلایی معروف) سرگردان شوید. این بزرگترین مجسمه بودای درازکش در کشور به طول ۴۶ متر (۱۵۰ فوت) است. مجموعه Wat Pho یک بلوک شهری را پر کرده است، بنابراین در حالی که دیدن مجسمه‌ها طولی نمی‌کشد، می‌توانید ساعتی را به پرسه زدن در محوطه‌های پیچ و خم مانند معبد بگذرانید.

سپس، از رودخانه عبور کنید و به وات آرون (معبد طلوع) بروید. این یک معبد بودایی باشکوه در رودخانه چائو فرایا در مقابل کاخ بزرگ است. یک گلدسته اصلی و چهار گلدسته کوچک دارد و آنقدر نمادین است که روی پول تایلند است. از بالای مناره اصلی، می توانید مناظر وسیعی از شهر را ببینید. این معبد مورد علاقه من در بانکوک است. شما در مورد تاریخچه هر معبد و کاخ از یک راهنمای محلی خبره که می تواند به تمام سوالات شما پاسخ دهد و تجربه بسیار ظریف تری ارائه دهد، یاد خواهید گرفت.

توجه: هنگام بازدید از این مکان ها، حتما لباس هایی بپوشید که پاها و شانه های شما را بپوشاند. پوشیدن لباس های آشکار بی احترامی تلقی می شود.

سوار یک کروز رودخانه شوید

گشتی در رودخانه چائو فرایا بزنید، تجربه ای آرامش بخش و زیبا که نباید از آن چشم پوشید. اگرچه تورهای گران قیمت را انتخاب نکنید (هزینه آنها حدود ۲۲۰۰ THB است). با هزینه کمتر از ۳۵ THB می‌توانید تاکسی آبی را از رودخانه بالا و پایین کنید. از اسکله مرکزی شروع کنید، تا انتها بروید و برگردید. پرستو! تور فوری!

گشت در معابد بیشتر

بانکوک دارای معابد بسیار زیبایی است. یک راننده توک توک استخدام کنید تا شما را برای دیدن معابد یک روز به اطراف ببرد. این اغلب ارزان ترین و کارآمدترین راه برای دیدن معابد در سراسر بانکوک است. معابد مورد علاقه من عبارتند از:

Wat Saket

کوه طلایی دارای یک چدی (ساختار تپه مانند حاوی آثار بودایی) به ارتفاع ۱۰۰ متر و عرض ۵۰۰ متر است. این یکی از معابد مورد علاقه من در شهر است به دلیل معبد طلایی زیبا و مناظر فوق العاده شهر از بالای آن. در پایه کوه قبرستانی است که بیش از حد رشد کرده است برای قربانیان طاعون قرن هجدهم. همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۷ بعد از ظهر باز است. ورود به معبد رایگان است در حالی که چدی ۵۰ THB هزینه دارد.

منبع مطلب : مجله آژانس گردشگری نوید گشت (https://navidgasht.com)

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا