کسب و کارگردشگری

تور کیش تابستان ۱۴۰۱ با تخفیف ویژه در ندابال، رزرو فوری

جزیره کیش به عنوان معروف‌ترین و زیباترین جزیره در ایران شناخته شده و هر ساله میلیون‌ها گردشگر را مجذوب زیبایی های خود می‌کند.

به دلیل جاذبه‌های گردشگری فوق العاده‌ای که در این جزیره واقع شده است، مراکز خرید مجللی که در کنار بهترین هتل‌های این جزیره قرار داند و غذا های بی نظیر بین المللی آن، تورهای گردشگری این جزیره پرفروش‌ترین تور گردشگری داخلی می‌باشد.

ما در آژانس هواپیمایی ندابال به ارائه بهترین تخفیفات تور های گردشگری به همراه خدمات ویژه آنها نظیر تور چابهار ، تور ارزان کیش و… پرداخته‌ایم.

خدمات تور کیش تابستان ۱۴۰۱

امروزه با توجه به شرایط سخت اقتصادی و با افزایش چشم گیر هزینه ها ، برای بسیاری از گردشگران هزینه مسافرت بسیار سنگین است به همین دلیل ما قصد داریم در این قسمت به بررسی انواع تور های گردشگری کیش بپردازیم و شما را در انتخاب بهترین آن ها راهنمایی کنیم.

مسلما تور های گردشگری شامل خدماتی برای گردشگران می شود که تعداد و سطح آن ها بستگی به هزینه ای که برای خرید تور می کنید متفاوت است.

تور کیش ۱۴۰۱ ندابال ، شامل خدمات مختلفی از قبیل : رزرو بلیط رفت و برگشت سفر ، رزرو بهترین هتل ها با امکانات خاص ، بیمه نامه سفر ، ترانسفر فرودگاهی و …. می شود که علاوه بر این خدمات شما از مزایا بیشتری مانند تخفیفات استثنایی ، پیشنهادات شگفت انگیز و … بهره مند می شوید.

قیمت تور کیش ۱۴۰۱

تور کیش تابستان 1401

فاکتور ها و معیار های مختلفی برای قیمت گذاری انواع تور های گردشگری وجود دارند که در ادامه بررسی هر کدام از آن ها می پردازیم.

اولین و مهمترین معیار برای برآورد قیمت تور کیش ، نرخ بلیط رفت و برگشت آن است که طبق تحقیقات انجام شده بسته به خدماتی که در پرواز ها به گردشگران ارایه می دهند ، زمان سفر ، نوع کلاس هواپیما و … قیمت آن متفاوت می باشد.

یکی دیگر از معیار ها برای افزایش قیمت تور کیش زمینی یا هوایی بودن آن است .

تور کیش هوایی قیمت بالاتری نسبت به تور های زمینی دارد و خدمات ویژه تری را شامل می شود.

قیمت تور کیش در فصل تابستان ، اغلب پایین تر از سایر فصول است زیرا در این فصل به دلیل شرایط آب و هوایی جزیره کیش و گرمای شدید آن حجم مسافر های آن کاهش میابد.

 بنابر این اگر مهمترین فاکتور شما برای خرید تور های گردشگری داخلی قیمت آن است پیشنهاد می شود خرید تور کیش در تابستان ۱۴۰۱ را از دست ندهید.

اگر بخواهیم به طور میانگین قیمت تور کیش را برای شما باز گو کنیم حداقل قیمت آن از نفری ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شروع شده و تا … ادامه دارد.

جاذبه های گردشگری در تور کیش تابستان ۱۴۰۱

جزیره زیبای کیش یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری داخل ایران محسوب می شود.

در فصل تابستان این جزیره با جاذبه های فوق العاده ای که دارد هزاران نفر را به عنوان گردشگر مجذوب می کند .

در این بخش قصد داریم زیباترین جاذبه های گردشگری جزیره کیش را مورد بررسی قرار داده و بهترین آن ها را به شما معرفی کنیم.

دره پرتغالی‌ ها

دره پرتغالی ها به عنوان یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری جزیره کیش محسوب می شود که درختی کهن سال و استثنایی را در خود جای داده.

 این دره نام منطقه ای سرسبز از جزیره کیش است که توریست های زیادی را مجذوب خود می کند.

این درخت سرسبز مقدس ، قدمتی ۶۰۰ ساله دارد و از کهنسال ترین درختان ایران محسوب می شود.

 بنا بر گفته بعضی از مردم این درخت دارای انرژی خاصی می باشد و امروزه عده زیادی از افراد برای برآورده شدن آرزو هایشان تکه پارچه ای به دور آن می پیچند و آن را مقدس می دانند.

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی ، ساخته کشور انگلستان و متعلق به یونان می باشد که بنا بر گفته یونانی ها در سال ۱۳۴۵ این کشتی به گل نشته .

 مردمان کشور یونان تلاش بسیار زیادی برای نجات کشتی لوکس و زیبای خود کردند اما سر انجام نفت کشتی خالی شده و خودش در جزیره کیش باقی مانده است.

 از این کشتی میتوان به عنوان یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری جزیره کیش یاد کرد.

شهر زیرزمینی کاریز کیش

کاریز کیش از آن دسته جاذبه هایی است که گردشگران داخلی و خارجی زیادی را جذب زیبایی های فراوانش کرده و منطقه ای است که به شهر زیرزمینی کیش نیز معروف است.

این شهر زیر زمینی قدمت ۲۵۰۰ ساله ای دارد که نشان دهنده مهارت و تبحر ایرانی ها است.

از ویژگی های منحصر به فرد کاریز کیش میتوان به مرجانی بودن ، هوای معتدل و خنک ، جریان آب شیرین و قدمت بسیار بالا اشاره کرد.

بهترین هتل های مناسب اقامت در کیش

تور کیش تابستان

تعداد بسیار زیادی از هتل های معروف کیش در شرق این جزیره وافع شده اند زیرا منطقه شرقی کیش حاوی امکانات بسیار متنوع تری نسبت به سایر مناطق آن می باشد.

ما در این بخش قصد داریم بهترین هتل های کیش که جزو تاپ ترین هتل های خاورمیانه نیز محسوب می شوند را مورد بررسی قرار داده و آن ها را برای شما بازگو کنیم.

از معروف ترین این هتل ها می شود به هتل داریوش ، هتل پاناروما ، هتل شایان ، هتل ترنج و هتل ماریانا پارک اشاره کرد.

هتل داریوش

باشکوه ترین هتل ۵ ستاره جزیره کیش هتل داریوش است .

هرچه قدر از زیبایی های این هتل برایتان بگوییم باز هم کم است. این هتل آن قدر جذاب است که نیمی از گردشگران جزیره کیش را شیفته خود ساخته است.

مهمترین مزیت این هتل نسبت به هتل های دیگر ۵ ستاره کیش ، دسترسی آسان آن به مراکز خرید مجللی مانند مرکز خرید مروارید ، پردیس و مرجان است.

وجود رستوران عظیم آپادانا در فضای مرکزی این هتل ،  باعث جذب توریست های بیشتری شده زیرا این رستوران با بهره گیری از بهترین سرآشپز های ایران و سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی خاطره ی خوشی را برای آن ها به یادگار می گذارد.

هتل ترنج

بدون شک هتل ترنج جزو ۳ هتل برتر در جزیره کیش می باشد و اولین هتلی است که بر دو پایه هتل روی آب و ساحلی در سال ۱۳۹۲ شروع به احداث کرده و در سال ۱۳۹۴ به بهره برداری رسیده است.

این هتل نیز به عنوان اولین هتل روی آب خاورمیانه می باشد. هتل ترنج به رستوران مقابل به دریا با غذا هایی مشهور و معماری شاهکارش معروف است.

معماری اتاق های این هتل از بی نظیر ترین معماری های ممکن است ، کف اتاق ها همگی از شیشه ساخته شده اند و امکان بازدید آب دریا زیر آن را برای عموم فراهم ساخته اند.

نمونه این هتل را فقط در جزایر مالدیو و کارائیب می توان دید.

سازه این هتل به گونه ای طراحی شده که مانع از آسیب رساندن به محیط زیست می شود.

نحوه رزرو تور کیش تابستان ۱۴۰۱ با تخفیف ویژه

شما عزیزان می توانید با مراجعه به وبسایت ندابال در بخش تور کیش آژانس هواپیمایی ندابال ، طیف گسترده از تور های ارزان وجود دارد که از پرتقاضا ترین آن ها تور چابهار ، تور کیش و تور مشهد با قطار می باشند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا