فرهنگی

توزیع کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۰

کارت‌های شرکت در آزمون همه متقاضیان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از امروز یکشنبه تا روز هشتم تیر ماه ۱۴۰۰ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

توزیع کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۰ از امروز ششم تیرماه در سایت سازمان سنجش آغاز شد. 

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ کارت‌ ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۰ همه متقاضیان از امروز یکشنبه ششم تیرماه ۱۴۰۰ برای مشاهده و پرینت در سایت سازمان سنجش قرار گرفت. 

آزمون عمومی و اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری ۹ تا ۱۲ تیر در ۴۱۴ شهرستان و بخش مختلف کشور با رقابت یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۳۱ داوطلب برگزار خواهد شد. آزمون گروه آزمایشی هنر صبح چهارشنبه ۹ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنج‌شنبه ۱۰ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنج‌شنبه ۱۰ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۱۱ تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی صبح شنبه ۱۲ تیر برگزار می‌شود. 

کارت‌های شرکت در آزمون همه متقاضیان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از امروز یکشنبه تا روز هشتم تیر ماه ۱۴۰۰ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت. 

متقاضیان شرکت در کنکور، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کد پیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی، کد ملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. 

متقاضیانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی،  به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) خود هم اقدام کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا