اقتصادی

توصیه یک میلیاردر برای سرمایه گذاری روی رمزارزها!

مارک‌کویان، مالک باشگاه بسکتبال دالاس‌ماوریکس که اخیرا به دلیل سرمایه‌گذاری در راه‌اندازی بلاک‌چین پالی‌گان در رسانه‌ها سر و صدای زیادی کرده است. راز مارک‌کوبان در سرمایه‌گذاری در رمزارزها چیست؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، ماک‌کوبان در دو سال گذشته در زمینه بلاک‌چین فعال است و پروژه‌های جالب توجه را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کند و بقیه را هم به سرمایه‌گذاری در این حوزه تشویق می‌کند.

این میلیاردر در مصاحبه با CNBC مهم‌ترین الویت‌های خود برای انتخاب پروژه‌های بلاک‌چین برای سرمایه‌گذاری را اجرای قراردادهای هوشمند عنوان کرد.

«بیشتر مردم در مقایسه در مقایسه شبکه اتریوم و بیت‌کوین به سرعت و هزینه انتقال توجه می‌کنند. هرچند این موارد مهم هستند اما برای من توسعه بلاک‌چین از طریق قراردادهای هوشمند مهمتر است.»

بستر اتریوم از قراردادهای هوشمند استفاده می‌کند. همچنین این بستر علاوه بر پروژه‌های بومی خود میزبان پروژه‌های غیرمتمرکز دیگر هم است.

کوبان اتریوم را با اینترنت مقایسه می‌کند. این بلاک‌چین می‌تواند میزبان سیستم‌ عامل‌های مختلف، پروژه‌های غیرمتمرکز و سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی باشد. این پروژه می‌تواند کارهای اقتصادی انجام دهد و به عنوان یک بستر زیرساخت کاملا فعال عمل کند.

شبکه اتریوم

مارک‌کویان توصیه می‌کند که شبکه‌های فعالی مانند اتریوم که فعال‌ترین توسعه‌دهندگان را دارد و برنامههای کاربردی قابل توجهی به کاربران خود ارائه می‌کند می‌تواند آینده خوبی داشته باشد.‌

علاوه بر این شبکه اتریوم هزینه‌های قابل توجهی از طریق معاملات درون شبکه‌ای ایجاد می‌کند. برای پردازش هر معامله که شامل اتریوم، پروژه‌های عیرمتمرکز یا NFT باشد، کاربران باید هزینه بپردازند. کوبان معتقد است چنین الگویی کاملا منطقی است زیرا یک جریان درآمد واقعی ایجاد می‌کند.

ماک‌کوبان اخیر روی پروژه پالی‌گان سرمایه‌گذاری کرده است که این ارز هم در شبکه اتریوم فعالیت می‌کند و راه‌حل‌هایی برای حل مشکلات ازدحام شبکه اتریوم و مقیاس‌پذیری این ارز ارائه می‌کند. علاوه بر این کوبان در پروژه‌های غیرمتمرکز، NFTو بیت‌کوین و اتریوم هم سرمایه‌گذاری کرده است.

این خبر ترجمه‌ای از اخبار خارجی برای آشنایی بیشتر مخاطبان تجارت‌نیوز با بازار رمزارزها است و تجارت‌نیوز توصیه در خرید و فروش رمزارزها ندارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا