ورزش

توقف بدموقع پرسپولیس باحرکت عجیب کاپیتان

تیم فوتبال پرسپولیس که امیدوار بود با پیروزی برابر ماشین سازی به صدر جدول نزدیکتر شود، در دیدار برابر این تیم تبریزی متوقف شد تا دو امتیاز حساس خانگی را از دست بدهد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ماشین سازی در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سرخپوشان تهرانی که برای رسیدن به جمع تیم های صدرنشین نیاز به پیروزی در این دیدار داشت، از همان ابتدا تلاش کرد به گل برسد اما موقعیت های این تیم آنقدر زهردار نبود که دروازه ماشین سازی را تهدید کند. 

تیم ماشین سازی در دقیقه ۱۴ این دیدار روی یک ارسال از جناح راست به گل رسیدند که داور این گل را به نشانه آفساید مردود اعلام کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول سرخپوشان نظم بهتری گرفتند و چند حمله خطرناک را روی دروازه ماشین سازی پی ریزی کردند اما بازهم نتوانستند دروازه شاگردان رسول خطیبی را باز کنند.

نیمه دوم اما برای سرخپوشان شرایط متفاوتی داشت. این تیم بارها به سمت دروازه مهمان تبریزی حمله کرد اما در زدن ضربات آخر توفیق زیادی نداشت و هر چه زد به در بسته خورد. 

در حالی که بازی وارد پنج دقیقه پایانی شده بود یک ارسال از جناح راست با خطای بازیکن ماشین سازی روی مهدی ترابی همراه شد تا داور به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد. بازیکنان و اعضای کادر فنی ماشین سازی به این تصمیم داور اعتراض داشتند اما در نهایت علی علیور در دقیقه ۹۰ پشت توپ ایستاد و این ضربه پنالتی را به صورت چیپ زد که حامد لک بدون اینکه از جایش تکان بخورد توپ کم رمق و آرام او را گرفت.

علیپور در حالی این ضربه پنالتی را از دست داد که در دیدار قبلی بالاخره پایش به گلزنی باز شده بود و در این دیدار هم پس از بیرون رفتن نورالهی و عالیشاه بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود اما این کاپیتانی برای او خوش یمن نبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا