اقتصادی

توقیف ۷۶۱ خودرو خارجی بابت بدهی مالیاتی

رئیس کل سازمان امور مالیاتی از توقیف ۷۶۱ خودرو یک شرکت واردکننده خودرو بابت بدهی مالیاتی بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریالی و سیر مراحل قانونی برای وصول حقوق بیت المال خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از ایسنا، داود منظور با بیان اینکه وصول معوقات مالیاتی یکی از برنامه های مهم و اولویت دار نظام مالیاتی است، گفت: یک شرکت واردکننده خودرو بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال بدهی معوقه مالیاتی داشت که با توجه به احکام نمایندگی صادره از قوه قضاییه و با همکاری موثر پلیس امنیت اقتصادی فراجا و هم زمان پس از شناسایی محل اختفای ۷۶۱ خودرو وارداتی توسط این سازمان، نسبت به توقیف این اموال اقدام شد و هم اکنون در مرحله کارشناسی و مزایده برای استیفای حقوق بیت المال قرار دارد.

طبق اعلام سازمان امور مالیاتی، وی اظهار کرد: با توجه به تخمین کارشناسان این سازمان، اموال توقیف شده در جهت وصول مطالبات مالیاتی مکفی است و به زودی فرآیند وصول معوقات یاد شده عملیاتی می شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا