کسب و کار

تولید انواع فنر در کارگاه فنر سازی آسیا

چکیده : تولید انواع فنر در کارگاه فنر سازی آسیا

جذابیت فنرها برای من با اسباب‌بازی‌ها و مدادهای فشاری، شروع شد. این روزها، باید قدردان فنرها باشیم! به دلیل کاربردهای فراوان و پیچیده‌ی آنها؛ به‌ویژه زمانیکه از روی چاله‌ها رانندگی می‌کنیم، به لطف سیستم تعلیق فنر ماشین، سواری نرمی را تجربه خواهیم کرد. پس فنر و انواع آن، ابزاری مهم و پرکاربرد تلقی می‌شود.

بهترین سازنده فنر و انواع آن در بازار تهران

فنرسازی آسیا با بیش از ۳۰ سال تجربه، تولید کننده انواع فنرهای کوپلینگی، فنر فشاری، فنر تسمه ای، فنر کششی، فنر پیچشی، واشر و… در بازار تهران است. همچنین معرفی انواع فنر و آشنایی با اصطلاحات تولید فنر در سایت فنرسازی آسیا تولید کننده اولین ها از سال ۶۵ در بورس فنر تهران.

انواع فنرهای تولیدی آسیا فنر

متداول‌ترین روش برای طبقه‌بندی فنرها بر اساس نحوه اعمال بار به آنها است. رایج‌ترین طبقه‌بندی فنرها عبارتنداز‌:

۱- فنرهای حلزونی:

پرطرفدارترین نوع فنرهای مورد استفاده در تولید کالا، فنرهای مارپیچ هستند. این فنرهای خاص مانند یک نخ پیچیده شده‌اند. همانطور که از نامش پیداست می توان فنرهای حلزونی را از سیم هایی با برش‌های مختلف که به شکل مارپیچ چیده شده‌اند، ساخت.

۲- فنرهای اکستنشن:

فنرهای کششی برای مقاومت در برابر نیروی کششی ساخته شده‌اند و در عین حال انرژی را جذب و ذخیره می‌کنند. نیروی کشش باعث می‌شود که فنر در هنگام اعمال آن گسترش یابد. فنرهای کششی بر خلاف فنرهای فشاری، کویل های بسته هستند.

۳- فنرهای پیچشی:

فنرهای پیچشی اجسامی انعطاف‌پذیر و الاستیک هستند که در صورت پیچیدن، انرژی مکانیکی را ذخیره می‌کنند. آنها با چرخاندن انتهای محور خود عمل می‌کنند. می‌چرخد ​​و گشتاوری متناسب با میزان چرخش در جهت مخالف تولید می‌کند.

۴- فنرهای فشاری:

 نوع سیم پیچ فنر فشاری، رایج‌ترین نوع مقاومت در برابر نیروی مورد نیاز برای فشرده سازی فنر را فراهم می‌کند. اینها معمولاً تحت فشار یا فشرده شدن از بار قرار می‌گیرند و می‌توانند فشرده‌سازی را تحمل کنند.

بهترین سازنده فنر و انواع آن در بازار تهران

۵- فنرهای مارپیچی:

 فنرهای مارپیچی از سیم‌های مارپیچ مسطح ساخته می‌شوند. این فنرها از هم‌جوشی نوارهای فلزی مستطیلی شکل و مارپیچ های صاف ایجاد می‌شوند. این فنرها اغلب برای ذخیره انرژی استفاده می‌شوند.

باکیفیت ترین فنرها در آسیافنر

همانطور که بارها در مقالات مختلف بیان شده است، هر چیزی که دارای مکانیزمی است، از هم جدا کنید، احتمالا در داخل آن فنری خواهید یافت. پس فنرها در انواع ماشین‌ها – از محصولات مصرفی گرفته تا تجهیزات صنعتی سنگین – رایج هستند.

فنرهای آسیا فنر نیز جزء مهمی از هر محصولی هستند که حرکت می‌کنند. در طراحی و تولید فنرهای آسیا فنر، از بهترین مواد استفاده شده است، از عملکرد دقیقی نیز برخوردارند؛ می‌توانند انرژی را در صورت فشرده شدن و انبساط ذخیره و آزاد کنند.

همچنین شناخت انواع فنرهای مورد استفاده در کاربردهای مختلف می‌تواند به شما در انتخاب بهترین فنر کمک کند. هر فنر بسته به نوع مواد مورد استفاده، طراحی و فرآیند ساخت، کیفیت و خواص منحصربه‌فردی دارد. ما اینجا هستیم تا هنگام تصمیم‌گیری برای انتخاب و خرید فنر مورد نظرتان کمکتان کنیم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا