اجتماعی

ماجرای صدای انفجار در حومه کرج چه بود؟

روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز صدای شدید شنیده شده در حومه کرج را ناشی از شلیک یک راکت در تمرین آموزشی اعلام کرد. معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران نیز انفجار موشک در شهر قدس را تکذیب کرد.

به گزارش روندبازار به نقل از تجارت‌نیوز، امروز چهارشنبه، ۱۵ دی، شنیده شدن صدای انفجاری در حومه کرج شایعاتی را ایجاد کرد اما انفجار در این منطقه تکذیب شد.

روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز اعلام کرد: صدای شدید شنیده شده در حومه کرج ناشی از شلیک یک راکت در تمرین آموزشی بوده است.

آنگونه که شبکه خبر گزارش داده است، در پی شنیده شدن صدایی شدید در حومه کرج، روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صدای شدید شنیده شده عصر امروز در حومه کرج ناشی از شلیک یک راکت در تمرین آموزشی و بصورت مدیریت شده در یکی از مقر‌های سپاه بوده است که موجب برخی گمانه‌زنی‌ها و شایعات در فضای مجازی شده است.

این اطلاعیه تصریح کرده است: این‌گونه تمرینات مسبوق به سابقه بوده و به هموطنان عزیز توصیه می‌شود به شایعات ساخته و پرداخته معاندان و دشمنان ملت ایران توجه و اعتنایی نکنند.

تکذیب انفجار موشک در غرب پایتخت
همچنین به گزارش مهر، محسن نایبی به شایعات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص انفجار موشک در شهر قدس تهران پاسخ داد و افزود: این شایعات صحت ندارد.

برخی شبکه‌های مجازی مدعی شده بودند که یک موشک بر فراز شهر قدس منفجر شده است و مردم در وحشت به خیابان‌ها سرازیر شده‌اند.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر شهرقدس در آرامش کامل قرار دارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا