ورزش

تیم منتخب جام جهانی از نگاه سوفا اسکور

سایت معتبر سوفا اسکور تیم منتخب جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را معرفی کرد که فرانسه با سه بازیکن، بیشتری سهم را در آن به خود اختصاص داده است.

به گزارش روند بازار به نقل از ایرنا، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی آرژانتین در ضربات پنالتی مقابل فرانسه به پایان رسید تا لیونل مسی هم بهترین بازیکن مسابقات شود و هم جام را بالای سر ببرد.

در پایان این مسابقات، سایت‌های مختلف تیم منتخب مورد نظر خود را معرفی کردند. سایت سوفا اسکور که به صورت تخصصی به بررسی عملکرد همه بازیکنان در تمام مسابقات می‌پردازد هم یک ترکیب از بهترین‌های جام رونمایی کرد.

در این تیم منتخب فرانسه سه بازیکن، هلند و کرواسی هرکدام ۲ بازیکن و آرژانتین، برزیل، پرتغال و انگلیس هم هرکدام یک بازیکن دارند. نکته جالب اینجاست که آرژانتین درحالی قهرمان شد که فقط مسی در ترکیب منتخب جام قرار گرفت که تاثیر بالای این بازیکن در موفقیت تیم را نشان می‌دهد.

تیم منتخب جام از نظر این سایت به شرح زیر است:

دروازه‌بان: دومنیک لیواکوویچ از کرواسی

مدافعین: جوزپ یورانوویچ از کرواسی، هری مگوایر از انگلیس، ابراهیم کوناته از فرانسه و دالی بلایند از هلند

هافبک‌ها: کاسیمیرو از برزیل، کیلین امباپه و آنتونی گریزمان از فرانسه، کودی گاکپو از هلند و برونو فرناندز از پرتغال

مهاجم: لیونل مسی از آرژانتین

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا