کسب و کار

مراحل ثبت شرکت فوری و ارزان به صورت آنلاین و در کمتر از ۳۰ روز

برای اینکه بتوانیم شرکت و کسب و کار خود را رونق دهید و اعتماد بیشتر مشتریان را کسب و کارهای دیگر را برای انجام امور همکاری با شرکت خود به همراه داشته باشید بهتر است تمامی مراحل ثبت شرکت خود را از طریق سامانه های رسمی و با مشاوره و راهنمایی افراد متخصص انجام دهید.

شرکت‌ها و کسب و کارهایی که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند سعی می‌کنند تا با انجام تمامی مراحل ثبت شرکت فوری به راحتی کسب و کار خود را رونق داده و از مزیت های مختلفی که ثبت شرکت قانونی برای آنها به همراه دارد استفاده نمایند.

با توجه به دغدغه هایی که افراد برای انجام تمامی مراحل ثبت شرکت داشتنت کردیم در این مطلب تمامی مراحل و مدارک ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود و سهامی خاص را برای شما توضیح دهیم تا با چند گام ساده و اساسی بتوانید شرکت و کسب و کار خود را به صورت آنلاین و با ارزانترین هزینه به ثبت برسانید.

مراحل ثبت شرکت فوری کدامند؟

ثبت کردن یک شرکت می تواند مزیت های زیادی را برای کسب و کارها به همراه داشته باشد و به همین دلیل بسیاری از کسب‌وکارها سعی می‌کنند تا در سریعترین زمان ممکن به صورت کاملاً فوری شرکت و کسب و کار خود را به صورت کاملا آنلاین به ثبت برسانند.

شرکت ها و کسب و کارهایی که سریعتر به ثبت برسند می تواند از مزیت های قانونی مانند اعطای وام های دولتی و همچنین شرکت در مناقصه ها و مزایده های رسمی سازمان های کشوری و لشکری استفاده نموده و از این طریق به سود و درآمد بسیار بالاتری دست پیدا کنند.

با توجه به اینکه کسب و کار ها در این زمینه سعی دارند تا امور ثبت شرکت خود را به سرعت و با هزینه بسیار مناسب انجام دهند پیشنهاد می شود را حتماً از راهنمایی و مشاوره افراد متخصص برای ثبت شرکت فوری استفاده نمایید.

ثبت کردن شرکت به صورت فوری و در سریعترین زمان ممکن فقط از طریق سامانه آنلاین پایدار ثبت امکان پذیر است که تمامی مراحل و شرایط ثبت شرکت را در سریعترین زمان ممکن و با ارزانترین هزینه ثبت شرکت انجام میدهد.

استعلام نام شرکت های ثبت شده

اولین مرحله ای که باید برای اجرای تمامی شرایط ثبت شرکت فوری در نظر بگیرید این است که استعلام نام شرکت‌های ثبت شده قبلی را انجام دهید تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن یک نام مناسب برای شرکت و کسب و کار خود انتخاب کنید که به هیچ عنوان شباهتی به نام شرکت های ثبت شده قبلی نداشته باشد.

استعلام نام شرکت‌های ثبت شده قبلی در مراحل مختلف ثبت شرکت به شما کمک می‌کند تا به راحتی یک نام مناسب برای کسب و کار خود انتخاب کرده و البته متوجه شوید که مدیرعامل شرکت شما نیز در هیچ کدام از شرکت های رسمی ثبت شده دیگر سمتی ندارد.

استعلام نام شرکت های ثبت شده

نوع شرکت فوری خود را انتخاب کنید

در مراحل بعدی ثبت شرکت فوری باید نوع شرکت خود را به صورت کاملاً رسمی و ثبت شده انتخاب نمایید در بین ۷ نوع شرکتی که شما می توانید در صورت رسمی در کشورمان به ثبت برسانید قاعدتاً ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود به سهامی خاص می تواند مزیت‌های بسیار زیادتری برای شما به همراه داشته باشد و البته شرایط و مدارک آسان تری برای آنها در نظر گرفته شده است.

ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود

در صورتی که قصد شرکت در کسب و کار خود را به صورت مسئولیت محدود به ثبت برسانید باید این نکته را در نظر داشته باشید که این شرکت ها به کمترین میزان شرکا نیاز داره و شما بدون نیاز به پرداخت هزینه و سرمایه اولیه شرکت می توانید فقط با ذکر آن در اساسنامه به راحتی شرکت کسب و کار خود را با ارائه مدارک ثبت شرکت به ثبت برسانید.

محدودیت هایی برای ثبت شرکت مسئولیت محدود در نظر نگرفته شده است و همین موضوع می تواند یکی از مهمترین مزیت های ثبت شرکت به این نوع باشد که باعث شده است تا این ثبت شرکت به عنوان یکی از پرطرفدارترین انواع ثبت شرکت در کشورمان مطرح شود.

شرکت ها و کسب و کارهایی که در زمینه های مختلف فعالیت می کنندو به صورت مسئولیت محدود به ثبت رسیده‌اند در هر زمانی می تواند به راحتی اعضای شرکت را بدون هیچ گونه محدودیتی تغییر دهند و این نیز یکی از مهمترین مزیت هایی است که برای شما به همراه خواهد داشت.

ثبت شرکت فوری به صورت سهامی خاص

در صورتی که خواسته باشید شرکت خود را به صورت سهامی خاص به ثبت برسانید، باید به این نکته توجه کنید که ثبت شرکت به صورت سهامی خاص نیازمند شرایط و مدارک خاصی است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

نکته ای که باید در مورد ثبت شرکت به صورت سهامی خاص در نظر داشته باشید این است که برای تغییر اعضا محدودیت دارید و نمی توانید در هر زمانی به راحتی اعضای شرکت را تغییر دهید حداقل باید دو سال برای تغییر یکی از اعضای شرکت صبر کنید.

مزیتهای ثبت شرکت فوری کدامند؟

بعد از اینکه شرکت یا کسب و کار خود را به صورت رسمی به ثبت برساند قطر مزیت‌های بسیار زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.

یکی از مهمترین مزیت هایی که برای ثبت شرکت فوری در نظر گرفته شده است این است که شما با ثبت کردن شرکت و کسب و کار خود می توانید در مناقصه ها و مزایده های رسمی و سامانه های دولتی شرکت نموده و از این طریق به سود و درآمد بسیار بالایی برسید.

شرکت و کسب و کار هایی که به صورت فوری به ثبت رسیده باشند، می توانند در صورت لزوم نمایندگیهای را در دیگر استان‌ها و شهرستان‌ها دایره نمایند و از این طریق نیز با صرف کمترین هزینه به صورت درآمد بسیار قابل توجهی رسیده و البته ارتباط نزدیکتری با مخاطبین و مشتریان خود داشته باشند.

علاوه بر این زمانی که شرکت خود را به صورت رسمی به ثبت رسانده باشید و تمامی مراحل و شرایط آن را به درستی رعایت کرده باشید می توانید از مزیت های قانونی و دولتی مانند اعطای وام ها استفاده نمایید.

پس در صورتی که قصد دارید از تمامی مزیت های مختلفی که برای ثبت شرکت ارزان و فوری در نظر گرفته شده است استفاده نمایید بهتر است و تمامی مراحل ثبت شرکت فوری و همچنین شرایط مداری که برای آن در نظر گرفته شده است را به بهترین شکل ممکن انجام داده و از طریق سامانه آنلاین PAYDARSABT.COM تمامی امور مربوط به ثبت شرکت خود را به صورت کامل آنلاین و صفر تا صد همراه با مشاوره رایگان و تخصصی انجام دهید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا