اقتصادی

ثبت‌نام‌کنندگان خودرو چگونه از برنده شدن خود مطلع شوند؟

سامانه اختصاصی تخصیص خودرو، بالاخره اسامی برندگان خودرو را با تاخیر حدود ۳۰ ساعته اعلام کرد. اما ثبت‌نام‌کنندگان خودرو چگونه می‌توانند از برنده شدن خود در قرعه‌کشی مطلع شوند؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، وزارت صمت در نهایت با حدود ۳۰ ساعت تاخیر، اسامی برندگان طرح‌های فروش خودرو را که در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برگزار شده بود، اعلام کرد.

در طول حدود یک هفته مهلت ثبت‌نام در طرح‌های فروش خودرو، بیش از چهار میلیون نفر ثبت‌نام کرده بودند. روز دوشنبه نهم خرداد نیز قرعه‌کشی انجام شد.

قرار بود اسامی برندگان ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۱۰ خرداد اعلام شود. اما در میانه‌های روز خبر رسید که این موضوع به فردا (امروز) موکول شده است.

باز هم روز به میانه رسیده بود اما خبری از اعلام اسامی برندگان خودرو نبود. در نهایت حدود ساعت ۱۵ امروز اسامی اعلام شد. افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از نتیجه قرعه‌کشی مطلع شوند.

به گزارش ایسنا، ثبت‌کنندگان می‌توانند با وارد کردن کدرهگیری یا کدملی خود در کادر مشخص شده در صفحه نخست این سامانه، از نتایج قرعه‌کشی مطلع شوند. برندگان این طرح پس از آماده‌سازی برنامه‌های فروش توسط شرکت‌های خودروسازی، می‌توانند به مدت سه روز کاری نسبت به پرداخت وجه خودرو مطابق قیمت‌های اعلامی اقدام کنند.

متقاضیانی که در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، با ورود به سایت و پس از وارد کردن کد ملی در صورتی که برنده نشده باشند، پیام «متاسفانه شما در این دوره از قرعه کشی منتخب نشده‌اید. موفقیت شما را در اولویت‌های بعدی آرزو می‌کنیم.» دریافت می‌کنند.

نتایج قرعه‌کشی با تاخیر اعلام شد.

سایت‌های اطلاع‌رسانی به برندگان خودرو

مهلت اعلام شده برای پرداخت وجه، شامل روزهای کارهای است. به عبارت دیگر روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه که تعطیل رسمی هستند، در این مهلت محاسبه نمی‌شوند.

برندگان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به لینک‌های زیر مراجعه کنند.

سایپا saipa.iranecar.com

بهمن موتور bahman.iranecar.com

ایران خودرو esale.ikco.ir

مدیران خودرو iranecar.mvmco.ir

کرمان موتور sales.kermanmotor.ir

آرین پارس موتور sales.lamari.ir

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا