ورزش

ثروتمندترین ورزشکار تاریخ کیست؟

بدون شک یکی از بحث برانگیزترین موضوعات در دنیای ورزش این است که ثروتمندترین ورزشکار تاریخ کیست و اینجاست که برای پاسخ باید به سراغ فهرست ثروتمندترین ورزشکاران تاریخ مجله فوربس رفت.

روند بازار – در تازه ترین فهرستی که در این زمینه توسط مجله فوربس تهیه شده، ثروتمندترین ورزشکار تاریخ مایکل جردن چهره افسانه ای دنیای بسکتبال است که اکنون نزدیک به ۱.۹ میلیارد دلار ثروت دارد. نکته جالب و غافلگیر کننده این که تایگر وودز قهرمان بی رقیب دنیای گلف با اختلافی اندک و ۱.۷ میلیارد دلار ثروت در رتبه دوم این فهرست قرار دارد، جایگاهی که شاید هیچ کس برای وودز قائل نبود.

یکی از مهم ترین موضوعات در دنیای ورزش این است که ثروتمندترین ورزشکار تاریخ کیست و مجله فوربس با ارائه فهرستی به این سوال پاسخ داده است.

جایگاه سوم فهرست ثروتمندترین ورزشکاران تاریخ نیز مایه شگفتی است و آرنولد پالمر گلف بازی که اکنون در قید حیات نیست با ۱.۴ میلیارد دلار ثروت در این رتبه قرار گرفته است.

چهارمین ورزشکار ثروتمند تاریخ نیز باز در ورزش گلف فعالیت داشته و نام او جک نیکلاوس با ۱.۲ میلیارد دلار ثروت است.

در جایگاه پنجم نوبت به قهرمان سابق مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک، مایکل شوماخر می رسد که ۱ میلیارد دلار ثروت دارد و بعد از آن نوبت به فلوید می ودر بوکسور اهل آمریکای شمالی می رسد که با ۹۱۵ میلیون دلار پردرآمدترین ورزشکار یک دهه اخیر بوده است.

جایگاه هفتم ثروتمندترین ورزشکار جهان نیز به یک گلف باز دیگر به نام فیل میکلسون می رسد که ثروت او ۸۱۵ میلیون دلار ثخمین زده شده است.

یکی از مهم ترین موضوعات در دنیای ورزش این است که ثروتمندترین ورزشکار تاریخ کیست و مجله فوربس با ارائه فهرستی به این سوال پاسخ داده است.

کریستیانو رونالدو که ثروتمندترین فوتبالیست جهان نیز به شمار می آید با ۸۰۰ میلیون دلار ثروت در جایگاه هشتم  قرار دارد و بعد از او کوبی برایانت چهره افسانه ای دنیای بسکتبال قرار دارد که با ثروت تقریبی ۸۰۰ میلیون دلار و با اختلاف اندکی نسبت به رونالدو در جایگاه نهم قرار دارد.

دهمین ورزشکار ثروتمند جهان نیز کسی نیست جز دیوید بکهام که با کمی اختلاف نسبت به برایانت رتبه دهم ثروتمندترین ورزشکار جهان را در اختیار دارد.

یکی از مهم ترین موضوعات در دنیای ورزش این است که ثروتمندترین ورزشکار تاریخ کیست و مجله فوربس با ارائه فهرستی به این سوال پاسخ داده است.

این رتبه بندی در حالی است که در سال گذشته راجر فدرر پردرآمدترین چهره در دنیای ورزش بود و بعد از آن کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار در رتبه های دوم تا چهارم قرار داشتند.

لبران جیمز، استفن کری و کوین دورانت سه بازیکن دنیای بسکتبال بودند که رتبه های پنجم تا هفتم پردرآمدترین ورزشکاران در سال ۲۰۲۰ را به خود اختصاص دادند.

تایگر وودز نیز در رتبه هشتم این فهرست قرار داشته و بعد از او نوبت به کرک کازنز و کارسون ونتز رسید.

منبع: روزیاتو

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا