کسب و کار

ثروت را از درون خودم پیدا کردم

هیچ کس از وضع و روزگار خود راضى نیست ، اما همه کس از عقل و خرد خود رضایت دارد. ما می توانیم با عقل و خردی که داریم در موضوعات مهم بدرخشیم و هر آنچه را که می خواهیم بدستش آوریم. در ادامه همراه ما باشید.

میوه خشک آلو

میوه خشک آلو عموما پوستی با رنگ تیره و گوشتی با رنگ روشن متمایل به زرد دارد همچنین چه به صورت خشک و چه تازه همیشه طعم ترش ندارد و می تواند شیرین نیز باشد. مشخصات موجود در طیف رنگی زرد قرمز و قهوه ای دارای طعم ترش و ملس می باشد.

خواص سرشار از آنتی‌اکسیدان موثر در درمان بیماری‌های قلبی و دیابت بازار مصرف داخلی و صادراتی میوه خشک آلو انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند. قیمت میوه خشک در شهرهای مختلف متفاوت می باشد. این تفاوت قیمت به دلیل دسترسی و یا عدم دسترسی آن شهر به انواع میوه ها است. مثلا در شهرهای شمالی کشور قیمت مرکبات خشک پایین تر از مرکبات خشک اصفهان است. اما اگر بخواهیم به طور کلی به قیمت میوه خشک بپردازیم باید بگوییم که میوه خشک بسیار گران تر از نوع تازه ی آن است.

میوه خشک انبه

مشخصه دوم نیز خواص درمانی فوق العاده این محصولات می باشد علت این موضوع را می توان در مواد مغذی که در میوه خشک انبه وجود دارد جستجو کرد.

از جمله مهمترین خواص درمانی این محصولات می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن تقویت بینایی و غیره اشاره کرد.

خریدن میوه خشک و مصرف آن به کاهش وزن و لاغر شدن کمک بسیار زیادی می کند.

میوه خشک را به صورت اینترنتی و یا خرید مستقیم می توان تهیه کرد.

در خرید میوه خشک چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم به نکاتی باید توجه نماییم تا خریدی مطمئن داشته باشیم.

  • از تازه بودن و فاسد نشدن آن ها اطمینان حاصل نمایید.
  • از بهداشتی و تمیز تهیه شدن آن ها مطمئن شوید.
  • اگر میوه خشک را به صورت بسته بندی خریداری کردید، به تاریخ انقضای آن توجه نمایید.
  • از کیفیت و مرغوبیت محصول غافل نشوید.
  • از فروشندگان و مکان های معتبر خرید کنید.
میوه خشک انبه

میوه خشک انار

قیمت خرید عمده میوه خشک انار متاثر از هزینه های تولیدی آن سنجیده می شود، به طوری که در شیوه های صنعتی به علت بالا بودن حجم تولید، هزینه های کلی به مراتب ارزانتر از روش سنتی است.

در بازار خرید و فروش داخلی، قیمت یک کیلو از میوه خشک شده انار معمولاً بین ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان برآورد می شود که با توجه به درجه کیفی معمولاً نوسانات زیادی دارند.

برای تامین عمده و خرید بهترین انواع این محصولات در تمام طول سال می توانید ضمن حذف واسطه های بازار، برای ثبت سفارشات خود با نمایندگان پخش عمده و فروشندگان آنلاین این سایت در تماس مستقیم باشید.

میوه خشک انار

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا